هویت یکی از شهدای گمنام شهرستان درگزین همدان مشخص شد

مسئول کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان همدان گفت: هویت شهید «ابراهیم پیکار» از شهدای شهر بوشهر که به عنوان شهید گمنام در استان همدان به خاک سپرده شده بود، مشخص شد.
کد خبر: ۴۸۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ - 20November 2021
هویت یکی از شهدای گمنام شهرستان درگزین مشخص شدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «بهرام دوست‌پرست» مسئول کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان همدان اظهار داشت: «ابراهیم پیکار» از شهدای دفاع مقدس به عنوان شهید گمنام در اسفند سال ۱۳۹۳ همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در گلزار شهدای شهر قروه شهرستان درگزین استان همدان به خاک سپرده شد.

وی عنوان کرد: پس از آزمایشات دی‌ان‌ای هویت شهید پیکار مشخص و به خانواده این شهید اعلام شد.

‌دوست‌پرست تاکید کرد: ابراهیم پیکار در اول تیر‌ ۱۳۴۷ در کوی سرتل شهر بوشهر به دنیا آمد و در جبهه جنوب با سمت آرپی جی زن حضور یافت و سرانجام ۲۹ فروردین ‌۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فاو والفجر ۸ به شهادت رسید و پیکر مطهرش مدت‌ها در منطقه برجای ماند و در اسفند ‌۱۳۹۳ پس از شناسایی در شهر قروه از توابع شهرستان درگزین استان همدان به خاک سپرده شد.
 
مسئول کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان همدان متذکر شد: جزئیات مراسم استقبال از خانواده شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار