نماینده ولی فقیه در مازندران:

امروز «جبهه مقاومت» به پشتوانه «بسیج» مستحکم شده است

«محمدی لائینی» گفت: امروز خیزش‌های مردمی و جمع‌های مردمی با هویت و ماهیت بسیجی شکل گرفت و مقاومت به یک پشتوانه مردمی بسیجی تکیه زد و مستحکم شده است.
کد خبر: ۴۹۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ - 20November 2021

امروز جبهه مقاومت به پشتوانه «بسیج» مستحکم شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج با گرامیداشت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج از یادگاران امام راحل است که خود به بسیجی بودن افتخار می‌کرد.

وی افزود: بسیج نویدی برای همه مستضعفان جهان است و در این قالب، شکل و تشکل مردمی می‌توان بسیج مستضعفین جهان را پایه ریزی کرد.

محمدی لائینی ادامه داد: بسیجیان در چنین نهاد مقدسی می‌توانند به تظلم خواهی خود و رسیدن به حق و حقوق خود در مقابل کسانی که آنها را مستضعف بار آوردند به خواسته‌های خود برسند و از استضعاف نجات پیدا کنند.

امام جمعه ساری بیان داشت: بسیج خدماتی نظامی است و با خدمات مردمی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف بموفع وسط میدان است و بسیجیان برندگان بازی جنگ سخت در مقابل هر دشمنی هستند؛ بسیج بسیار محترم و مقدس و با کارآمدی بالاست.

امام جمعه ساری ضمن قدردانی از فرمانده سپاه کربلا در راستای اقدامات انجام شده در این نهاد مقدس عنوان کرد: بسیج توانست هم در حوزه حمایت‌های مالی و هم کمک‌های مردمی و رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات خدمت رسانی کند.

وی با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه‌های اقتصادی، آموزشی و معیشتی گفت: بسیج می‌تواند نیرو تربیت کنند و در حوزه فرهنگ به تقویت و شناسایی و رسیدگی مسجد بپردازد؛ بسیج در حوزه عمرانی و ساخت و ساز کارآمدی فنی و جهادی خود را نشان داده است و بسیاری از دستگاه‌ها امروز متمایل و متقاضی پروژه‌ها در بسیج سازندگی هستند.

محمدی لائینی بیان کرد: امروز به برکت جبهه مقاومت، در کشورهای منطقه از جمله سوریه، غزه، فلسطین، لبنان، عراق و یمن بسیج مردمی شکل گرفته است و همین خیزش‌های مردمی و جمع‌های مردمی با هویت و ماهیت بسیجی شکل گرفته است و مقاومت به یک پشتوانه مردمی بسیجی تکیه زد و مستحکم شده است.

امام جمعه ساری اضافه کرد: مقاومتی که امروز در منطقه وجود دارد متکی به مردم و بسیج شده است؛ ورود مردم به حوزه دفاع و خدمت تحت عنوان بسیج را حتی از کشورهای منطقه به دیگر کشورهای اسلامی و مستضعفین منتقل کنیم و در دنیا شبکه مبارک بسیج شکل بگیرد.

وی ادامه داد: بسیج قطبی در برابر قطب استکبار است و فروپاشی استکبار جهانی هم قطعی است و مستضعفین جایگزین مستکبرین در اداره کشورشان و اداره زمین خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بسیج امروز با یک دست یک روستا و محله را می‌چرخاند و با یک دست دیگر دنیا را می‌چرخاند، اظهار داشت: باید بسیج را خیلی جدی بگیریم و بسیج در حوزه‌های مختلف فرهیختگان، آموزش و پرورش حضور فعال دارد و در نهادها و ادارات مانع از سوءاستفاده‌ها شده است.

محمدی لائینی به ضرورت توجه و تقویت بسیج طلاب و روحانیت بیش از گذشته تأکید کرد و گفت: یک میلیون و سیصد هزار بسیجی در استان داریم و باید خدمات بیشتر از گذشته ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار