فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات:

تفکر بسیجی، یک اندیشه جهادی فراگیر است

سرهنگ پاسدار «مهدی اسماعیل‌زاده» با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان و آحاد مردم شهیدپرور این شهرستان تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ - 20November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «مهدی اسماعیل‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مه‎ولات در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان و آحاد مردم شهیدپرور این شهرستان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه‌جانبه آن پیر فرزانه بود، لشگر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس از همه اقشار مردم به میدان آمد و تمام قد از کشور دفاع کرد و تفکر بسیج، در ایران اسلامی ریشه زد.

بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است. بعد از دفاع مقدس هم در  تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی، حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند و به قول مقام معظم رهبری بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها.

خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت، اینک، اندیشه فراگیر و گسترده در کشور است.

 اینجانب هفته مبارک بسیج را که به شعار «بسیج، پاره تن مردم» مزین شده است، به همه بسیجیان سرافراز و مردم همیشه در صحنه شهرستان مه ولات تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار