امام جمعه روانسر:

«بسیج» یک پتانسیل و ظرفیت تمام‌نشدنی برای نظام است

ماموستا «محمدی» گفت: «بسیج» یک پتانسیل و ظرفیت تمام‌نشدنی برای نظام و ضامن عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۴۹۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 20November 2021

بسیج یک پتانسیل و ظرفیت تمام نشدنی برای نظام  استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «سید محمد محمدی» امام جمعه شهرستان روانسر، امروز (شنبه) در دیدار با جمعی از مدیران و بسیجیان این شهرستان که به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج در هر عرصه و موقعیتی که ورود پیدا کند، خدمات مطلوب ارائه داده و رضایت عمومی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: بسیج مجاهدان و ایثارگرانی را در خود پرورش داده که امروز در عالم اسلامی، از مظلومین و ارزش‌های اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان روانسر بر ضرورت تقویت ارتباط بیشتر بسیجیان و روحانیون و فعال کردن نشست‌های حلقات صالحین بسیج در روستا‌ها برای مقابله با تندروی و تکفیر و وهابیت تاکید کرد.

ماموستا محمدی گفت: بسیج یک پتانسیل و ظرفیت تمام‌نشدنی برای نظام و ضامن عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

«سعدی مصطفی زاده» فرماندار شهرستان روانسر نیز در این دیدار اظهار داشت: بسیج گنجینه گران‌بهایی است که ارزش‌های بیداری، خودباوری، ایثار و فداکاری را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه عقلانیت را در تفکر بسیجی مشاهده و دستاورد‌های آن را لمس کرده‌ایم، افزود: شاخصه بسیجی مردمداری است و امروز شاهد آن هستیم که برای پیشرفت و اعتلای کشور، بسیج در همه عرصه‌ها نقش‌آفرینی می‌کند.

همچنین، سرهنگ «شهرام یاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز در این دیدار اظهار داشت: بسیج و بسیجی پشتیبان و مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راه لحظه‌ای غفلت ندارد.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره در یاری‌رساندن به مردم آماده هستند، خاطرنشان کرد: بسیج خادم مردم است و مفتخر است که می‌تواند گامی کوچک در رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار