فرمانده سپاه امام رضا (ع):

عظمت بسیج معادل عظمت انقلاب اسلامی است

سردار «غیاثی» گفت: بسیج به‌عنوان الگویی مناسب برای جوامع اسلامی می‌تواند روح گفتمان ولایت را در جهان اسلام حاکم کند و موجب گسترش بیش‌از پیش انقلاب شود؛ بر همین اساس عظمت بسیج معادل عظمت انقلاب است و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به‌همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۹۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ - 21November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با دومین روز از هفته بسیج همایش «بسیج و خدمت بی‌منت» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدهاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) و مدیران کل ادارات در تالار قدس رضوی برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم اظهار داشت: مهمترین مؤلفه در برقراری امنیت پایدار استفاده از ظرفیت‌های مردم است که این امر مهم در بسیج اجرایی شده است.

وی افزود: انتظار بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تشکیل بسیج حضور مردمی بسیجیان در تمام عرصه‌ها بود که براساس آمار ارائه شده ۴۴ درصد بسیجیان در حوزه امنیت فعالیت می‌کنند و ۵۶ درصد دیگر در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، تولیدی، فعالیت‌های جهادی و اجتماعی و همچنین دفاع از حریم اهل‌بیت نقش‌آفرین هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و امروز که حکومتی اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تشکیل شده و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی سکاندار این انقلاب هستند به خود می‌بالیم که در چنین حکومتی در کسوت بسیجی مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستیم و به مردم ایران اسلامی خدمت می‌کنیم.

غیاثی تصریح کرد: به برکت وجود نیرو‌های مؤمن و فراگیر شدن تفکر بسیجی توفیقات زیادی نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و کشورهای اسلامی نیز می‌توانند از این تفکر در جهت مقابله با زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار بهره برد.

وی در پایان گفت: بسیج الگویی مناسب برای جوامع اسلامی است. این تشکل مردمی می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد روح گفتمان ولایت را در جهان اسلام حاکم کند و موجب گسترش بیش‌از پیش انقلاب شود؛ بر همین اساس عظمت بسیج معادل عظمت انقلاب است و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت‌آفرین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها