معاون پارلمانی رئیس جمهور:

بسیج علاوه بر ایران در فلسطین، عراق و یمن روز به روز بارورتر می‌شود

حسینی گفت: شجره یا درخت طیبه بسیج علاوه بر ایران در فلسطین، یمن و عراق روز به روز بارورتر می‌شود؛ زیرا درخت موجودی در حال رشد است و ایستایی برای آن معنا ندارد و از طرف دیگر ریشه دار بوده و‌ ثمره آن نیز پاک است.
کد خبر: ۴۹۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ - 23November 2021

شجره طیبه بسیج علاوه بر ایران در فلسطین، عراق و یمن روز به روز بارورتر می‌شودبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهوری صبح امروز در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: شجره یا درخت طیبه بسیج علاوه بر ایران در فلسطین، یمن و عراق روز به روز بارورتر می‌شود؛ زیرا درخت موجودی در حال رشد است و ایستایی برای آن معنا ندارد و از طرف دیگر ریشه دار بوده و‌ ثمره آن نیز پاک است.

وی با اشاره به اینکه بسیج یکی‌از نوآوری‌های امام بود، ادامه داد: این حرکت مردمی و بسیجی بود که از انقلاب طی سال‌های گذشته صیانت کرد. در صدر اسلام نیز کسانی که در رکاب حضرت پیامبر، امام علی و امام حسین بودند آن‌ها هم بسیجی بودند و‌ امروز نیز حشدالشعبی عراق و مقاومت مردمی در سوریه را از ثمرات بسیج می‌دانیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: ثمره و میوه بسیج محدود به دوره خاصی نیست، زیرا اگر در جنگ تحمیلی بسیجیان مردانه ایستادند امروز هم در عرصه‌های مختلف مانند عرصه‌های مردم یاری و کمک به محرومان و حتی سازندگی در حال ایثارگری هستند.

حسینی با اشاره به این مطلب که ارتجال عرب فکر می‌کرد یک ماهه می‌تواند کار یمن را تمام کند، گفت: با وجود این اکنون چندین سال است مردم یمن از حیثیت خود در برابر ائتلاف شوم ایستادگی می‌کنند و امروز دنیا به این باور رسیده همان گونه که در انقلاب اسلامی کاری نمی‌توانند بکنند، در برابر مقاومت مردمی در یمن نیز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی دیدند نمی‌توانند در برابر این انقلاب کاری از پیش ببرند در "اسلو" جمع شدند تا بلکه راهی برای برگردانند شرایط در جمهوری اسلامی ایران به نفع خود کنند.

معاون پارلمانی رئيس جمهور تصریح کرد: فرصت‌های اقتصادی و منابع معدنی زیادی در کشور یمن وجود دارد لذا امیدواریم با پیروزی انصار الله بسیاری از مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های مردم این کشور رفع شود.

وی با اشاره به این مطلب که در این حدود هفت سالی که شیاطین جهان توطئه‌های زیادی از جمله اقدام برای تجزیه یمن را انجام دادند و دنبال می‌کنند، عنوان کرد: آنها باید بدانند اقدام آن‌ها ره به جایی نخواهد برد، زیرا مردم یمن می‌دانند اگر روی پای خود بایستند قدرت‌های شیطانی نمی‌توانند با آن‌ها مقابله کنند.

حسینی در پایان تاکید کرد: جنگ آینده، جنگ اراده‌ها است لذا در این جنگ آن‌هایی که پیرو صبر و استقامت هستند، به پیروزی نهایی خواهند رسید.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار