رئیس‌جمهور:

مقاومت دشمن را زمین‌گیر و حامیان فلسطین را امیدوار کرده است

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به تحولات سرزمین‌های اشغالی، اظهار داشت: نه قرارداد‌های به اصطلاح صلح، بلکه «طریق نورانی مقاومت» توانسته دشمن را مستأصل و زمین‌گیر و حامیان رویکرد مقاومت در دنیا را امیدوار کند.
کد خبر: ۵۳۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 04August 2022

مقاومت دشمن را زمین‌گیر و حامیان فلسطین را امیدوار کرده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ظهر امروز (پنجشنبه) در دیدار با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مقاومت را منطق برتر و در نهایت پیروز دانست و اظهار داشت: امروز مقاومت هم به عنوان یک ایده قابل دفاع است و هم در میدان عمل نتیجه داده است.

رئیس جمهور با اشاره به تحولات سرزمین‌های اشغالی، افزود: نه قرارداد‌های به اصطلاح صلح، بلکه «طریق نورانی مقاومت» توانسته دشمن را مستأصل و زمین‌گیر و حامیان رویکرد مقاومت در دنیا را امیدوار کند.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط با برخی کشور‌های منطقه، گفت: تصور رژیم صهیونیستی این بود که با عادی‌سازی و برقراری روابط با این کشور‌ها می‌تواند برای خود امنیت ایجاد کند در حالی که این اقدامات به هیچ وجه برای صهیونیست‌ها امنیت‌ساز نبوده و نخواهد بود چراکه آن‌ها شناخت و پیش بینی درستی از منطقه و آینده تحولات ندارند.

رئیس جمهور، حمایت از فلسطین و مقاومت را سیاست قطعی و مسلم جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ما در تحقق پیروزی مقاومت فلسطین و آزادسازی قدس شریف که آرزوی شهید سلیمانی و همه شهدای مقاومت است، تردید نداریم.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه حمایت ملت‌ها از مسئله فلسطین را بزرگترین مانع در مقابل سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه عنوان کرد و افزود: امروز ملت‌های مسلمان منطقه عمیقاً از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند و خط اصلی و اساسی در مواجهه با این رژیم را مقاومت می‌دانند.

«زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری حضوری پررنگ و قدرتمند در منطقه و جهان دارد و تردیدی نیست که رویکرد شخص رئیس جمهوری اسلامی ایران در تقویت ارتباط با کشور‌های منطقه و ایستادگی در مقابل سلطه‌گران در این زمینه نقش بسزایی داشته است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه با ارائه گزارشی از توانمندی‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در فلسطین، به انفعال رژیم صهیونیستی در مقابله با نیرو‌های مقاومت به ویژه در غزه و کرانه باختری اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مقاومت فلسطین افزون بر حضور قدرتمند در غزه، حضوری پررنگ در کرانه باختری دارد که این مسئله در آینده به افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی و تغییر معادلات در فلسطین منجر خواهد شد و این دستاورد‌ها به برکت حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت حاصل شده است.

زیاد نخاله ضمن ابراز تأسف از اقدام برخی کشور‌ها در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: خوشبختانه ابتکار عمل نیرو‌های مقاومت اسلامی در فلسطین موجب شده اهداف رژیم صهیونیستی در نزدیک شدن به برخی کشور‌های عربی منطقه تحت تاثیر قرار گیرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه امروز محور مقاومت با دستاورد‌های چشمگیر، قدرتمندتر از هر زمانی می‌درخشد، تاکید کرد: بی تردید استمرار این مسیر موجب تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد و به برکت حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و خصوصا حضرت حجت‌الاسلام خامنه‌ای پیروزی نزدیک است و انشاءالله همه با هم وارد قدس خواهیم شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار