نماینده مردم در مجلس:

ایران برنامه هسته‌ای خود را بدون محدودیت ادامه می‌دهد

رضازاده با بیان اینکه ایران برنامه هسته‌ای خود را بدون محدودیت ادامه می‌دهد، گفت: اتلاف وقت به نفع کشور نیست، انتظار می‌رود گروسی وقتی می‌بیند ایران به تعهدات خود پایبند است باید به‌عنوان مسئول این امر گامی در راستای رسیدن ایران به منافع برجامی بردارد.
کد خبر: ۴۹۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 23November 2021

ایران برنامه هسته‌ای خود را بدون محدودیت ادامه می‌دهد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یعقوب رضازاده» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران، اظهار داشت: متأسفانه اجرای تعهدات برجام یک طرفه از سوی ایران انجام شده است، تعهداتی که غربی‌ها از ما خواسته بودند اجرا شد، اما آمریکا و اروپا در عمل نشان دادند به تعهدات خود پایبند نیستند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: سال گذشته نمایندگان مجلس قانونی مصوب کردند تا در بازه زمان کوتاهی مذاکرات به نتیجه برسد، بنابر آن قانون اگر در بازه زمانی مشخصی کشور‌های اروپایی و آمریکایی به تعهدات خود بر نگردند، تحریم‌ها را لغو نکنند، محاصره اقتصادی و ممنوعیت فروش نفت ایران را برندارند ایران نیز غنی‌سازی ۲۰ درصد را دنبال خواهد کرد.

وی تأکید کرد: تا امروز هیچکدام از تعهدات عملی نشده و ایران نیز برنامه هسته‌ای خود را بدون محدودیت ادامه می‌دهد با این حساب به نظر می‌رسد سفر مدیرکل آژانس بین‌الملل انرژی اتمی به تهران به‌نوعی برای بازگشت آمریکا به مذاکرات و انجام راستی آزمایی‌ها این مسئله است.

 نماینده مجلس اظهار داشت: اتلاف وقت به نفع کشور نیست، انتظار می‌رود گروسی وقتی می‌بیند ایران به تعهدات خود پایبند است باید به‌عنوان مسئول این امر گامی در راستای رسیدن ایران به منافع برجامی بردارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتظار می‌رود سفر گروسی به کشور به نتیجه بی انجامد و این مشکلاتی که در بحث تحریم‌های ظالمانه و تعهدات آمریکا برطرف شود و کشور‌های ۱+۴ به برجام پایبند شوند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها