فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی:

تحقق محله اسلامی یکی از اهداف مهم بسیج در گام دوم انقلاب است

سردار «کریمی» با بیان اینکه تحقق محله اسلامی یکی از اهداف مهم بسیج در گام دوم انقلاب است، گفت: این مسئله باید با محوریت مساجد باید محقق شود و در این مسیر علاوه بر اثرگذاربودن فعالیت‌های بسیج همچنین کارکرد مساجد نیز باید احیاء شوند.
کد خبر: ۴۹۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ - 23November 2021

تحقق محله اسلامی یکی از اهداف مهم بسیج در گام دوم انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی، در آیین تجلیل از ۲۰ خانواده معظم شهید در شهرستان «محلات» که مقابل درب منازل آن‌ها انجام شد، اظهار داشت: بسیج مظهر اقتدار، همبستگی و اتحاد ملت ایران است که ملت در طول ۴۲ سال گذشته با فرهنگ و روحیه بسیجی، دستاورد‌های عظیمی خلق کردند و امروز بسیج به نمایشگاه عزت، اقتدار، ظرفیت‌های عظیم مردمی و اخلاص تبدیل شده است.

وی افزود: بسیج با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) و برای تحقق تمدن اسلامی تشکیل شد و امروز به مردمی‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی تبدیل شده است و در راستای اجرای فرامین امامین انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه تحقق محله اسلامی یکی از اهداف مهم بسیج در گام دوم انقلاب است، گفت: این مسئله باید با محوریت مساجد باید محقق شود و در این مسیر علاوه بر اثرگذاربودن فعالیت‌های بسیج همچنین کارکرد مساجد نیز باید احیاء شوند.

وی اضافه کرد: تحقق محله‌های اسلامی با پیشرانی جوانان مومن و انقلابی باید رقم بخورد؛ چراکه جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب نقشی مهم و اساسی دارند؛ لذا باید وارد فصل جدیدی از ساخت هویت اسلامی در سطح محلات باشیم.

سردار کریمی بیان کرد: بسیج امروز در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، روشنگری سیاسی، رفع آسیب‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی نسخه کارآمد و عملیاتی دارد و در بسیاری از موارد ۱۰۰ درصد موفق عمل کرده که دستاورد‌های آن بسیار چشمگیر است.

وی با تأکید بر اینکه تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز در پایگاه‌های بسیج یک ضرورت مهم است، گفت: باید در کنار مساجد هویت اسلامی و ایرانی محلات را محقق کنند؛ چراکه این مسئله از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بسیج در عملیاتی نمودن بیانات ایشان پیشگام است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به تجلیل از خانواده معظم ۲۰ شهید والامقام در شهرستان «محلات»، بیان کرد: آن‌چیزی که امروز می‌توانیم از خانواده معظم شهدا بیاموزیم، درس ایستادگی و مقاومت بر ارزش‌های اسلامی است و خانواده‌های معظم شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند و گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

وی افزود: جایگاه خانواده‌های معظم شهدا در نزد خداوند بسیار ارزشمند است؛ چراکه این عزیزان با ادامه مسیر شهدا امروز پرچم‌داران دفاع از ارزش‌های اسلامی هستند و ولایتمداری و بصیرت ویژگی بارز خانواده معظم شهداست.

سردار کریمی بیان کرد: خوشبختانه به برکت برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی در طی هفت سال گذشته، اقدامات خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام شده است که با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به اعضای ستاد کنگره، این مسیر با قوت ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: احصاء آمار شهدای استان مرکزی که امروز به ۷ هزار و ۱۰۰ شهید والامقام رسیدیم و تهیه فرهنگ‌نامه ۲۲ جلدی شهدای استان، از مهم‌ترین اقدامات زیرساختی در کارگروه آمار و اطلاعات شهداست و کلیه کارگروه‌ها و کمیته‌های کنگره فعالیت خود را با قوت ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار