فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی خبر داد؛

آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی/ ۲۹ زندانی در سال جاری توسط سپاه و بسیج آزاد شدند

سردار «کریمی» با بیان این‌که به‌مناسبت هفته بسیج ۱۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۹ نفر از این زندانیان توسط سپاه و بسیج آزاد شده‌اند.
کد خبر: ۴۹۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ - 24November 2021

۱۸نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی به‌مناسبت هفته بسیج آزاد شدندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی، در آیین آزادی ۱۸ نفر از محکومین مالی با جرائم غیرعمد و توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: آن‌چیزی که امروز موجب پیروزی و سربلندی ملت ایران شده مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، ولایت و امت وفادار به ارزش‌های اسلامی و متعهد است و مکتب انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشوراست.

وی افزود: بسیج یکی از دستاورد‌های مهم تفکر امام خمینی (ره) است که در انقلاب اسلامی جاری شده و بسیج همواره در میدان‌های مختلف نقش‌آفرینی موثر داشته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: خدمت بی‌منت به مردم، دفاع از ارزش‌های اسلامی و امیدآفرینی، اولویت بسیج در گام دوم انقلاب است و بسیجیان با عمل صالح که اخلاص در نیت و تقوای در عمل در آن وجود دارد، نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه بسیج مبتنی بر تفکر قرآن کریم است، گفت: بسیج برای رفع همه مشکلات و مقاطع با برنامه عمل کرده و در گام دوم انقلاب در راستای تحقق فرامین امامین انقلاب و عملیاتی نمودن مولفه‌های بیانیه گام دوم نقش‌آفرینی می‌کند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که روز به روز به افتخارات آن افزوده می‌شود، افزود: ملت ایران با فرهنگ بسیجی جهاد‌های مختلفی را پشت سرگذاشته‌اند و امروز در گام دوم باید جهاد همه‌جانبه با فرهنگ و تفکر بسیجی در بخش‌های مختلف کشور برای رفع مشکلات و فتح قله‌های بلند رقم بخورد.

وی تاکید کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و سرافرازی ملت ایران جهادی عمل کردن و طنین‌انداز شدن تفکر بسیجی در بخش‌های مختلف کشور است و همه باید کمک کنیم دولت اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی شکل بگیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: شهید مهدی زین‌الدین که در مکتب اسلام و علمای برجسته‌ای چون شهید آیت‌الله مدنی (ره) تربیت شده بود؛ علاوه بر این‌که اخلاق و معارف اسلامی را در وجود خود پرورش داد، توانست نیرو‌های عظیمی تربیت کند.

وی با بیان اینکه شهید زین‌الدین از ابتدای حوادث کردستان در میدان مجاهدت حضور داشت و حیات با برکت خود را در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی گذراند، افزود: وی بزرگ‌ترین خدمات را برای اسلام و انقلاب اسلامی به ماندگار گذاشت و تشکیل سازمان رزم مقتدر که موجب حضور لشکر ۱۷ در میدان‌های مختلف شد، از اقدامات مهم شهید زین‌الدین است.

سردار کریمی ادامه داد: یکی از درس‌های مهمی که رزمندگان اسلام از شهید زین‌الدین به‌خوبی آموختند، ایستادگی و مقاومت است که با بصیرت و هوشیاری خود همواره نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشت.

وی با اشاره به اینکه آزادی زندانیان غیرعمد مالی یکی از اقدامات در ذیل کمک مومنانه است که به همت سپاه و بسیج و مشارکت خیرین انجام می‌شود، گفت: امروز به مناسبت هفته مبارک بسیج، ۱۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی از بند رهایی یافتند و تاکنون ۲۹ زندانی استان در سال ۱۴۰۰ توسط سپاه و بسیج آزاد شده‌اند که بسیج حقوقدانان سپاه روح‌الله، آزادی ۱۲ زندانی دیگر را تا پایان آذر در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها