فرمانده سپاه رشتخوار:

ره‌آورد حاکمیت تفکر بسیجی توسعه جوامع بشری است

سرهنگ «نامور» گفت: در هر کشوری که تفکر بسیجی حاکم شده گروه‌ها و تشکل‌هایی به وجود آمدند که علاوه بر تأمین امنیت، نقش‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف ایفا کردند که توسعه آن جوامع را به همراه داشته است.
کد خبر: ۴۹۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ - 24November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا نامور» فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در همایش امروز اقتدار بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: فرهنگ بسیجی یعنی مجموعه‌ای از معارف، روش‌ها و منش‌هایی که می‌تواند مجموعه‌ای بزرگ را به وجود آورد که تنظیم‌کننده حرکت مستقیم و معنادار جمهوری اسلامی است. بسیج و تفکر بسیجی مهمترین نیروی درون‌زای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در خصوص نقش‌آفرینی بسیج در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: اگر بخواهیم نقش بسیج را در پیروزی انقلاب اسلامی بررسی کنیم به این حقیقت دست پیدا می‌کنیم که تمام کسانی که در خط مقدم شکل‌گیری انقلاب اسلامی حضور داشتند، دارای تفکر بسیجی بودند. تشکل‌های بسیجی با محوریت محلات در قالب کمیته‌های مردمی با تفکر بسیجی تأسیس شدند.

نامور ادامه داد: در دوران دفاع مقدس اوج استعدادها و خلاقیت‌های بسیج باعث شد، تمام توطئه‌های دشمن نقش برآب شود. جبهه‌های نبرد در دوران دفاع مقدس با جوشش بسیجیان و تفکر بسیجی مدیریت شد. پس از پیروزی امت حزب‌الله دفاع مقدس این تفکر بسیج بود که به یاری کشور آمد.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار ابراز داشت: قرارگاه سازندگی خاتم از دل بسیجیان بنیانگذاری شد. در فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ که به عنوان جنگ نرم از آن یاد می‌شود، باز این تفکر بسیج بود، که ضمن خنثی‌سازی فتنه‌ها حماسه ۹ دی را آفرید.

نامور گفت: حاج قاسم سلیمانی با سازماندهی خیل عظیم بسبج توانست ماشین تروریسم جهانی را متوقف و سرکوب کند، تا برای همیشه درس عبرتی برای بدخواهان اسلام ناب باشد

وی در ادامه با تأکید بر تأثیر تفکر بسیجی در سرتاسر دنیا اذعان داشت: در هر کشور و سرزمینی که تفکر بسیج حاکم شده گروه‌ها و تشکل‌هایی به وجود آمدند که علاوه بر تأمین امنیت، نقش‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف ایفا کردند که توسعه آن جوامع را به همراه داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار بیان داشت: حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، فاطمیون، زینبیون و علویون برگرفته از تفکر بسیجی هستند.

نامور در ادامه با اشاره به اینکه بسیج در طول حیات این شجره طیبه به تناسب نیاز کشور نقش‌آفرینی کرده است، افزود: روزی که جریان تحریف از بین برود تحریم هم شکسته می‌شود.

وی در پایان گفت: دشمن با بهره‌گیری از شبکه‌های ماهواره‌ای و جریان نفوذی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما کارگزاران نظام باید با استفاده از توان داخلی و ظرفیت‌های بی‌نظیری کشور داریم در جهت پیشرفت و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها