فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه رشتخوار:

آزادی خرمشهر عظمت اسلام را به‌همراه داشت

سرهنگ «نامور» گفت: خرمشهر توسط ارتش بعث عراق به دژ مستحکمی تبدیل شده بود که این شهر را نفوذناپذیر می‌کرد اما به مدد الهی، رزمندگان اسلام با ایمانی راسخ با فتح خرمشهر افتخاری بزرگ برای اسلام رقم زدند.
کد خبر: ۵۲۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ - 24May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا نامور» فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار امروز همزمان با چهلمین سالگرد فتح خرمشهر  در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: امروز هر آنچه داریم به نوعی مدیون خون شهدا و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس هستیم، امروز خط شهادت با شهادت افرادی همچون صیادی شیرازی و صیاد خدایی در دفاع از آرمان‌های انقلاب متوقف نشده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: امروز چهلمین سالروز فتح خرمشهر در عملیات الی بیت‌المقدس است، خرمشهری که حدود ۱۹ ماه در اشغال دژخیمان ارتش بود و با هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره) و نصرت الهی از چنگال دشمن رهایی یافت.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار ادامه داد: ارتش بعث عراق خرمشهر را به دژ مستحکمی تبدیل کرده بود و مدعی بود که این شهر نفوذناپذیر است و دادن کلید بصره را شرط بازپس‌گیری این شهر اعلام کرده بود اما با مدد الهی، رزمندگان اسلام با ایمانی راسخ از جنس سردار سلیمانی و وفاق ارتش، سپاه، بسیج و سنگرسازان بی‌سنگر تحت رهبری امام خمینی (ره) به قلب دشمن زدند و با فتح خرمشهر افتخاری بزرگ برای اسلام رقم زدند.

نامور با تأکید بر اینکه اتاق‌های فکر دشمن برای رویارویی با انقلاب اسلامی سازماندهی شدند، گفت: دشمن قدرت تفکر ندارد و قطعا اگر ما خوب بیاندیشم دشمن خلع سلاح شده و توطئه‌های آن نقش برآب می‌شود.

وی بیان داشت: دفاع مقدس به ما آموخت که اگر تحت امر ولایت در مسیر تداوم انقلاب اسلامی حرکت کنیم و در کنار هم متحد بمانیم به حول قوه الهی بر مستکبرین عالم پیروز خواهیم شد.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار رمز عبور از مشکلات و بحران‌ها را ارتقای سطح آگاهی بصیرت انقلابی دانست و یادآور شد: ما امروز خرمشهرها در پیش داریم؛ بر همین اساس باید قدرت و توانمندی خود را در عرصه‌های مختلف ارتقا دهیم.

نامور در پایان گفت: تقابل حق و باطل از ابتدای ظهور اسلام جریان داشته و تا ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) این نبرد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها