استاندار مازندران:

نیازمند تفکر بسیجی در عرصه اقتصاد کشور هستیم

«سید محمود حسینی‌پور نوری» گفت: ما در عرصه اقتصاد کشور نیازمند تفکر بسیجی هستیم.
کد خبر: ۴۹۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ - 26November 2021

نیازمند تفکر بسیجی در عرصه اقتصاد کشور هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور نوری» استاندار مازندران امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان در مصلای نماز جمعه شهرستان نور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ابتکارات حکیمانه در برابر رژیم پهلوی، ساختار‌های انقلابی را ایجاد کردند و تاسیس سپاه پاسداران یکی از آن ساختار‌های متعالی است که امروز در کنار و همراه با ارتش سرافراز جمهوری اسلامی با اقتدار از کیان کشور حراست می‌کنند. زمانی که حضرت امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج را صادر فرمودند و بسیج وارد عرصه دفاع مقدس شد، توانستیم بر تهاجمات دشمن غلبه کنیم و روند پیروزی‌های دشمن معکوس شد و نتایج در جبهه‌ها به نفع ایران اسلامی تغییر کرد.

وی با بیان اینکه مطالبه ما باید این باشد که نیازمند حضور تفکر تحولی ناشی از نگاه انقلابی و بسیجی در عرصه اقتصاد کشور هستیم، تصریح کرد: ما نباید سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس که دارای تجربیات گرانسنگی هستند را در شهر‌ها و روستا‌ها تنها بگذاریم بلکه باید از افکار ارزشی و فکری این سرداران استفاده کنیم. سرداران بسیجی ما در دوران جنگ با معنویت و پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت توانستند در مقابل دشمنی که تمام امکانات دنیا را در اختیار داشت مقابله کنند و پیروز شوند.

استاندار مازندران گفت: امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و ما نیازمند تحول در حوزه مدیریت اجرایی کشور و تحول در نوع نگاه حکمرانان اجرایی کشور هستیم. امروز در اتاق هیچ مسئولی به روی مردم نباید بسته باشد، در حکمرانی اسلامی امیرالمومنین (ع) در کوچه، خیابان و مسجد با مردم گفت‌وگو می‌کرد، مردم راحت مسائل را بیان می‌کردند.

وی تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی که الگوی عدالت و حکمرانی اسلامی در جهان امروز هستند، با مردم صحبت می‌کنند. ما مسئولان کوچک نباید فخر فروشی کرده و در‌ها را به روی مردم ببندیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه بزرگترین نهاد نظارتی خود مردم هستند، گفت: باید نطارت، مردمی باشد، هیچ چاره‌ای نداریم، اگر نظارت شما‌ها نباشد اتفاقی نمی‌افتد، بنده در شروع مدیریت اجرایی خودم این حرف را بیان می‌کنم. امروز روز خداحافظی نیست، خودم می‌گویم بیایید همه مدیران شهری را نظارت کنید، متاسفانه با تفکر لیبرالیسم بین مردم و مسئولان مشکلاتی ایجاد شد که باید این فاصله‌ها برداشته شود.

استاندار مازندران ادامه داد: استان مازندران دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر است، این مردم سرمایه استان هستند، در برخی از کشور‌های اروپایی و افریقایی تنها یک کشور مساحت استان مازندران را دارد، ما متاسفانه نتوانستیم در حق این مردم شهیدپرور که در شکل‌گیری انقلاب، دوران دفاع مقدس و دفاع حرم اهل بیت (علیهم السلام) موثر عمل کرده و در همین دوره انتخابات علیرغم بخشی از ناراحتی‌ها و خواسته‌های بحق؛ مشارکت ۶۱ درصدی داشتند، خدمت گزاری کنیم.

حسینی‌پور گفت: مردم باید مطالبات را فریاد کنند، ما باید زنجیره حصار مدیران تکراری را بشکنیم و این اتفاق نخواهد افتاد جز اینکه شما مردم بخواهید در عرصه‌های مختلف پشتیبانی کنید، بنده هم به‌عنوان خدمتگزار شما به لطف الهی و به دعای خیر علماء و مومنین ان شاالله بتوانم نماینده شایسته‌ای برای این دوره مدیریتی در استان مازندران باشم.

وی عنوان کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور استانداران و نمایندگان استان‌های شمالی با ریاست جمهوری برگزار شد، مسائل استان به شایستگی توسط نمایندگان شریف استان به محضر رئیس جمهور رسید و تصمیمات عاجلی برای توسعه اقتصادی مازندران در راه است. ما اعلام کردیم اگر این اختیارات به استان مازندران داده شود نه تنها یک نفر بیکار نخواهیم داشت، بلکه استان به تنهایی می‌تواند ثروت مردم را افزایش بدهد.

استاندار مازندران در پایان تاکید کرد: در استان باید از امکانات دریا و جنگل با همت جوانان نخبه‌ای که بنده دستشان را می‌بوسم استفاده کنیم و تقاضا دارم جوانان و نخبگان به میدان بیایند. ان شاالله مردم طعم شیرین یک زندگی آرام و آرامش اجتماعی را خواهند چشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار