فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد؛

نقش اثرگذار طیبه شجریه صالحین در تربیت افراد انقلابی و دینی

سردار «عبدالله‌پور» با اشاره به نقش اثرگذار طیبه شجریه صالحین در تربیت افراد انقلابی و دینی، تصریح کرد: پرورش قریب هزار و ۵۰۰ قاری به عنوان حافظان قرآن از دیگر اقدامات انسان سازی بسیج بوده و این تعداد به سه هزار نفر رسیده است.
کد خبر: ۴۹۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵ - 26November 2021

نقش اثرگذار طیبه شجریه صالحین در تربیت افراد انقلابی و دینی

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار جمعی از فرماندهان و معاونین سپاه قدس گیلان با آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان با تقدیر از حمایت‌های همه جانبه آیت‌الله فلاحتی از سپاه و بسیج، اظهار داشت: روحیه بسیج و تفکر بسیجی در کشور و استان موجب امیدافزایی در جامعه شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نگرش و نگاه بسیجی مردمان گیلان زمین تصریح کرد: مردم گیلان در آوردگاه‌های مختلف نشان دادند که یک بسیجی واقعی هستند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و عملکرد مثبت و اثرگذار سپاه و بسیج در مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در ایام کرونا در کنار جبهه سلامت بود و پا به پا برای سلامت مردم کوشید.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه گیلان مقام نخست واکسیناسیون در کشور را کسب کرد تاکید کرد: حضور بسیجیان در کنار کادر بهداشت و درمان در انجام واکسیناسیون تجربه بسیار ارزشمندی بود که گیلان را در کشور ممتاز کرد.

وی بسیج را حلاج مشکلات و بحران‌ها در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: تجربه نشان داده که بسیج می‌تواند در همه بحران‌ها اثرگذار و موفق عمل کند.

وی با اشاره به روحیه محرومیت زدایی بسیج در جامعه، اظهار داشت: توزیع روزانه بیش چهار هزار بسته معیشتی در گیلان در محلات و مناطق آسیب پذیر بخشی از اقدامات بسیج در حوزه محرومیت زدایی بوده است.

سردار عبدالله پور با اشاره به نقش اثرگذار طیبه شجریه صالحین در تربیت افراد انقلابی و دینی، تصریح کرد: پرورش قریب هزار و ۵۰۰ قاری به عنوان حافظان قرآن از دیگر اقدامات انسان سازی بسیج بوده و این تعداد به سه هزار نفر رسیده است.

وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «بسیج کلید حل مشکلات کشور است»، خاطرنشان کرد: بسیج با روحیه انقلابی که دارد در هر مشکل و بحرانی ورود کند، آن مشکل و بحران را حل می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار