تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد مبارزه با مواد مخدر به امضا رسید

تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران با ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به امضا رسید.
کد خبر: ۴۹۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ - 28November 2021

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد مبارزه با مواد مخدر به امضا رسیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست امضای تفاهمنامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران با ستاد مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: امیدوار هستیم که دولت جدید و بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات برجسته‌ای در حوزه آسیب‌های ناشی از اعتیاد به انجام رسانده و تا جایی که ممکن است زمینه ابتلا کاهش پیدا کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این موضوع زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات در جامعه است و ضروری است به آن توجه جدی صورت گیرد. در دوره جدید ارتقای مددکاری و استفاده از نیرو‌های مردمی در این زمینه در دستور کار قرار دارد و لازم است سازمان‌های مردم‌نهاد مثل معتمدین معین نقش فعالی ایفا کنند.

سردار اسکندر مؤمنی، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز در این نشست گفت: در این ستاد چهار حوزه شامل مقابله، پیشگیری، درمان و توانمندسازی پیگیری می‌شود و البته ۳ هزار سازمان مردم‌نهاد برای مقابله و پیشگیری از مواد مخدر فعالیت می‌کنند و باید تلاش کرد که هیچ کسی به اعتیاد مبتلا نشود و باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشگیری استفاده کرد.

سردار مؤمنی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از ظرفیت‌های مهم برای مقابله، پیشگیری، درمان و توانمندسازی است و این تفاهم‌نامه برای گسترش فعالیت‌های آینده مهم است ضمن اینکه تشکیل کار گروهی برای پیگیری اجرای مفاد توافقات صورت گرفته ضروری است.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور دکتر سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردار اسکندر مؤمنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با موضوع همکاری و تعامل در ارائه برنامه‌های آموزشی و پیشگیری، ارائه خدمات درمانی و تبادل اطلاعات علمی و پژوهشی به امضا رسید.

انتهای پیام/ ۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها