مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

امنیت نسل امروز محصول فداکاری‌های نسل دیروز است

سردار «مرادحاجتی» با اشاره به این که امنیت امروز محصول فداکاری‌های دیروز است، گفت: بسیج یعنی این که فرهنگ ناب دفاع مقدس را بی هیچ واسطه‌ای در جامعه جاری کنیم.
کد خبر: ۴۹۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ - 28November 2021

امنیت نسل امروز محصول فداکاری‌های نسل دیروز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، گردهمایی بزرگ بسیجیان منطقه ولی عصر (عج) اسلام آباد سنگبری بهبهان تحت عنوان یادواره شهدا امروز در این منطقه برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‏، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، سلامت و امنیت اظهار داشت: بسیج یعنی انتقال پیوسته ارزش‌ها بین نسل‌های انقلاب و انجام تمام اموری که رضایت خدا و خلق خدا در آن باشد. امنیت امروز محصول فداکاری‌های نسل دیروز است، بسیج یعنی این که فرهنگ ناب دفاع مقدس را بی هیچ واسطه‌ای در جامعه جاری کنیم و یکی از راه‌های مهم و تاثیر گزار این انتقال فرهنگی، برگزاری همین یادواره هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: برگزاری یادواره شهدا در مناطق دورافتاده و گاه محروم که خیلی در تیررس رسانه ها هم نیستند، بسیار ارزشمند است و من با تمام وجود در این یادواره ها حضور می یابم تا افتخار دیدار با مادران شهدا را در همه نقاط داشته باشم، مادرانی که فرزندان شان را فدای امنیت و آسایش مردم و نظام کردند.

وی در پایان اهمیت انتقال فرهنگ بسیج به نسل امروز را ضروری دانست و گفت: زبان انتقال فرهنگ ارزشی ما مهمتر از شیوه اجرای آن است یعنی باید به سمتی برویم که مخاطب امروز ما بتواند با ذوق و سلیقه خاص خودش حرف های ناگفته ما در خصوص حماسه های ایثار را درک کند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از خانواده های معظم شهدای منطقه اسلام آباد سنگبری بهبهان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها