به مناسبت سالروز شهادت شهید مدرس منتشر شد؛

ویژگی شاخص شهید «مدرس» از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در بیاناتی به تشریح علت برجسته شدن شخصیت شهید «آیت‌الله سید حسن مدرس» در تاریخ ایران پرداختند.
کد خبر: ۴۹۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ - 30November 2021

خصوصیات یک نماینده خوب در مجلس/ برجسته‌ترین خصوصیت اخلاقی شهید مدرسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شماره ۳۱۶ نشریه خط حزب‌الله به صاحب‌امتیازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای چندی پیش با عنوان «نهضت ادامه دارد...» منتشر شد.

این نشریه در ستون «شخصیت»، به مناسبت فرا رسیدن روز مجلس و سالروز شهادت شهید آیت‌الله «سید حسن مدرس» مجموعه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با وی را منتشر کرد.

این بیانات به شرح زیر است:

«مجلس باید مجلسی باشد که بتواند مقابل زورگویی‌ها، زیاده‌خواهی‌ها، ارعاب و تطمیع قدرتمندان جهانی بایستد و مصالح کشور و ملت را محاسبه کند و دنبال آن برود. امام خمینی (ره) بار‌ها اسم «مدرس» را می‌آوردند. مگر خصوصیت مدرس چه بود؟ از شهید مدرس عالم‌تر هم داشتیم.

برجسته‌ترین خصوصیت شهید مدرس هم این بود که هیچ عامل ارعاب، تهدید، تطمیع و فریبکاری در او اثر نمی‌کرد. حتی همان هنگامی که علی‌الظاهر فضا را ضد او متشنج کرده بودند به طوری که علیه او شعار می‌دادند، او ایستاد و حرف خودش را زد.

این یک خصوصیت یک نماینده خوب در مجلس است.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها