سرلشکر موسوی:

ارتش در حوزه بالگرد و پهپاد به پیشرفت‌های مهمی دست یافته‌ است

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در حوزه تجهیزات به قابلیت‌ها و پیشرفت‌های مهمی دست یافته‌ایم، گفت: در حوزه هوانیروز، پهپاد و... پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را داشته‌ایم.
کد خبر: ۴۹۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ - 02December 2021

سرلشکر موسویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از پروژه‌های منازل سازمانی و چند پرژه عمرانی کرمان با اشاره به مشکلات متعدد تأمین مسکن در وضعیت کنونی جامعه اظهار داشت: حرکت بزرگی که در ارتش صورت گرفته است، یک حرکت جهادی و کم‌سابقه است که می‌تواند یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کارکنان را که تأمین مسکن است، حل کند.

وی ادامه داد: لبخند رضایت کارکنان خدوم ارتش، تضمین‌کننده دنیا و آخرت فرماندهان و دست‌اندرکاران این پروژه‌هاست.

فرمانده کل ارتش استفاده از جوانان و مهندسان ایرانی را از دیگر ویژگی‌های پروژه‌های در حال ساخت ارتش دانست و افزود: استفاده از مهندسان داخلی علاوه بر اشتغال‌زایی برای جوانان، حرکتی است در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که در گام دوم انقلاب اسلامی بر استفاده از جوانان و متخصصان در فعالیت‌های بزرگ و مهم تأکید داشتند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ما در ارتش از همرزمان بی‌نظیری برخوردار هستیم، تأکید کرد: نیروی انسانی یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم در ارتش است و با تمام مشکلاتی که وجود دارد، اما ما از همکاران بی‌نظیری برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه تجهیزات به قابلیت‌ها و پیشرفت‌های مهمی دست یافته‌ایم، اگرچه نمی‌توان همه کار‌های انجام شده را به همگان نشان داد، ولی در حوزه هوانیروز، پهپاد و... پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را داشته‌ایم که نشان‌دهنده آن است که مفهوم کامل مدیریت جهادی هم‌اکنون در ارتش در حال اجراست.

فرمانده کل ارتش همچنین با حضور بر سر مزار سپهپد شهید حاج قاسم سلیمانی به نیابت از همه همرزمان ارتش به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار