رئیس جمهور:

ثبات اقتصادی، حمایت از تولید و تامین معیشت مردم باید محور اصلی بودجه باشد

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: ثبات اقتصادی حمایت از تولیدکنندگان و مشارکت فعال بخش خصوصی در اقتصاد کشور و همچنین تامین معیشت مردم باید محور‌های اصلی و مورد توجه دولت در تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور باشد.
کد خبر: ۴۹۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ - 03December 2021

ثبات اقتصادی، حمایت از تولید و تامین معیشت مردم باید محور اصلی بودجه باشدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با اشاره به دقت و جدیت اعضای هیات دولت در بررسی و تصویب تبصره‌های لایحه بودجه در جلسات فشرده روز‌های اخیر، اظهار داشت: ثبات اقتصادی حمایت از تولیدکنندگان و مشارکت فعال بخش خصوصی در اقتصاد کشور و تامین معیشت مردم محور‌های اصلی و مورد توجه دولت در تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور باید باشد.

وی افزود: در تدوین لایحه بودجه، جهت‌گیری‌ها و هدف‌گذاری‌ها باید به سمت تحقق و رعایت محور‌های مدنظر مقام معظم رهبری در اصلاح ساختار بودجه باشد.

رئیس جمهور تعامل با مجلس شورای اسلامی و استفاده از نظرات نمایندگان و همچنین نخبگان و فعالان اقتصادی را در امر تکمیل و جامعیت لایحه بودجه سال آینده کل کشور ضروری دانست و افزود: با توجه به تهیه سند تحول لازم است محور‌ها و جهت‌گیری‌های لایحه بودجه با این سند همسو باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار