رئیس کمیسیون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تأمین اعتبارات اجرای قانون جوانی جمعیت در بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است

بانکی‌پور گفت: تأمین اعتبار به‌منظور اجرای قانون جوانی جمعیت در بودجه امسال امکان‌سنجی شده و در بودجه ۱۴۰۱ هم دیده خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۴۹۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 04December 2021

تأمین اعتبارات برای اجرای قانون جوانی جمعیت در بودجه ۱۴۰۱ دیده شده استامیرحسین بانکی‌پور رئیس کمیسیون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در ارتباط با قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اظهار داشت: این قانون در بحث حمایتی خود بخش‌های مختلف دارد؛ بخشی از این کمک‌ها مربوط به ازدواج، فرزند اول، فرزند دوم، تولد فرزند سوم به بعد و برخی هم مربوط به فرزندان قبلی هستند که تولد یافته‌اند.

وی در خصوص زمان اجرایی شدن این قانون هم گفت: یک بخشی از آن را در بودجه امسال دیده بودیم و شروع هم شده مثل تسهیلات ازدواج. بخش دیگری از آن هم از زمان ابلاغ قانون شروع می‌شود.

رئیس کمیسیون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس تصریح کرد: همه این موارد در بودجه امسال امکان‌سنجی شده و در بودجه ۱۴۰۱ هم دیده خواهد شد و تأمین اعتبارات آن نیز هیچ مانعی ندارد.

بانکی‌پور در پایان عنوان کرد: اجرای این قانون در هیچ مرحله‌ای مشکلی ندارد تنها در صورتی‌که مواردی نیاز به آئین‌نامه اجرایی داشته باشد دولت ۳ ماه فرصت دارد تا از زمان ابلاغ آن را تهیه و تدوین کند.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار