معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران:

فرار مفتضحانه آمریکا از منطقه مدیون تفکر و عمل بسیجی است

سردار نقدی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها در حال فرار مفتضحانه از منطقه هستند، گفت: این اتفاقات را مدیون تفکر و عمل بسیجی هستیم.
کد خبر: ۴۹۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ - 04December 2021

فرار مفتضحانه آمریکا از منطقه مدیون تفکر و عمل بسیجی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در گفت‌وگویی با اشاره به جایگاه بسیج، اظهار داشت: بسیج، عصاره فضائل ملت ایران است، فرهنگ بسیج، تبلور احساس مسئولیت، انسانیت، تعهد نسبت به هم نوع و حقایق هستی (عدالت و آزادی) است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به ابعاد معنوی فرهنگ بسیج، تصریح کرد: هرجایی که عطر و بوی فرهنگ بسیج به مشام برسد، انسان‌ها مسیر رشد و کمال را می‌پیمایند.

سردار نقدی تأکید کرد: بسیج، برای تحقق استقلال، آزادی و دفع تجاوز ظالم، زور، جنایت، دروغ، کینه و تزویر، یک فرهنگ عظیم امیدبخش است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به ابعاد معنوی فرهنگ بسیج، تبلوریافته در انقلاب اسلامی، اضافه کرد: بسیج، معراج اندیشه اسلامی است.

سردار نقدی بابیان اینکه تفکر و حال و هوای حاکم بر فرهنگ بسیج، برای انسان‌ها سازنده است، تصریح کرد: فرهنگ بسیج، انسان‌ها را در میدان‌های مختلف جهاد، به قیام وا‌داشته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به ابعاد تأثیرگذاری برون‌مرزی بسیج، برافزایش دامنه مقاومت، تأکید کرد: تفکر بسیج، استکبار جهانی را در لبنان، فلسطین و یمن به زیر کشیده است.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها در حال فرار مفتضحانه از منطقه هستند، اظهار داشت: این اتفاقات را مدیون تفکر و عمل بسیجی هستیم.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار