دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با مدیرکل صداوسیمای استان+ تصاویر

سردار «یوسفعلی‌زاده» در دیدار با «نصرپور»، نقش‌آفرینی صداوسیمای استان در پوشش رسانه‌ای ویژه‌برنامه‌های اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس به میزبانی مشهد به‌عنوان یک رویداد فرهنگی را خواستار شد.
کد خبر: ۴۹۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ - 05December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با «محسن نصرپور» مدیرکل صداوسیمای این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار اظهار داشت: صداوسیما در دوران دفاع مقدس در تهییج جامعه برای حضور مردم در مناطق عملیاتی، پشتیبانی جنگ و انعکاس اخبار و وقایع جنگ نقش برجسته‌ای داشت.

وی افزود: رسانه در سال‌های بعد از دفاع مقدس نیز در حوزه نشر ارزش‌های این حماسه جاوید رسالت خود را به‌خوبی ایفا کرد؛ صداوسیمای استان خراسان رضوی نیز با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در تبیین حماسه دفاع مقدس اقدامات ارزشمندی داشته که قابل‌تقدیر است.

این مسئول در ادامه به برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس به میزبانی مشهد اشاره کرد و به ارائه گزارشی از روند اقدامات ستادی و دبیرخانه‌ای جشنواره فانوس در سطح استانی و ملی پرداخت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش خواستار استفاده از ظرفیت صداوسیما برای پوشش رسانه‌ای این رویداد فرهنگی در مقیاس ملی شد.

نصرپور نیز در این نشست با برشماری ظرفیت‌های صداوسیمای استان آمادگی این اداره‌کل را در پوشش اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس اعلام کرد.

وی همچنین برای انعکاس رسانه‌ای هر چه بهتر اختتامیه جشنواره ملی فانوس تدابیری را به معاونت‌های تخصصی صداوسیمای استان خراسان رضوی ابلاغ کرد.

در ابتدای این نشست سرهنگ پاسدار «محمدرضا حقدادیان» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «جواد فرهنگ‌نژاد» مدیر هنری و سینمایی این اداره‌کل گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه اطلاع‌رسانی و اقدامات ستادی صورت گرفته در خصوص جشنواره ملی فانوس ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار