مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی:

تولیدات رسانه‌ای فاخر بستر آشنایی کودک و نوجوان با سیره شهداست

نصرپور گفت: آنچه امروز می‌تواند نسل نوجوان و کودک را با سیره شهدا آشنا کند تولیدات خوب و با کیفیت به‌صورت انیمشین است.
کد خبر: ۵۲۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳ - 15May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محسن نصرپور» مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در نشست شورای سیاستگذاری کنگره ملی بزرگداشت یک هزار و ۶۰۰ شهید دیار سربداران با بیان اینکه آنچه آثار تولیدی در حوزه شهدا را ماندگار می‌کند استفاده از زبان هنر در تولیدات است اظهار داشت: ماندگارترین داستان‌ها در اذهان جامعه، با هنر تلفیق شده و در جان جامعه نشسته است.

وی با اشاره به اینکه باید آثار هنری تولید شده در کنگره را افزایش دهیم تأکید کرد: خوشبختانه سبزوار دارای ظرفیت‌های بالایی برای تولیدات هنری نظیر فیلم و مستند در حوزه شهدا است.

مدیرکل صدا‌وسیمای خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه باید از تجربه دیگر استان‌ها در برگزاری کنگره‌های ملی و تولیدات هنری استفاده شود، تصریح کرد: ابتکارات نوآوری‌ها نباید مورد غفلت قرار گیرد چراکه کار نو و بدیع سبب جذب مخاطب خواهد شد.

نصرپور با تأکید بر اینکه در تولیدات ویژه شهدا از گزینشی عمل کردن باید پرهیز شود، خاطرنشان کرد: ارج‌گذاری به مقام شهدایی که تاکنون کمتر از آنها نام برده شده و یا در مناطق کم‌برخوردار زندگی می‌کرده‌اند نباید از نظر دور بماند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۴۵۰ مستند با موضوع شهدا با همکاری اداره‌کل بنیاد شهید استان آماده پخش است، تصریح کرد: خوشبختانه استان خراسان رضوی ظرفیت بالایی برای پخش و نشر آثار در حوزه‌های مختلف دارد.

نصرپور توجه ویژه به تولیدات انیمیشن در خلال برگزاری کنگره شهدا را ضروری دانست و بیان داشت: آنچه امروز می‌تواند نسل نوجوان و کودک را با سیره شهدا آشنا کند تولیدات خوب و با کیفیت به‌صورت انیمشین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها