مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد؛

راهیابی ۳ اثر هنرمندان خراسان جنوبی به مرحله کشوری جشنواره جایزه ادبی «یوسف»

سرهنگ «فلاحی» از راهیابی سه اثر به مرحله کشوری جشنواره خبر داد و گفت: مرحله کشوری این دوره از جشنواره بهمن ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ - 09December 2021

راهیابی 3 اثر هنرمندان خراسان جنوبی به مرحله کشوری جشنواره جایزه ادبی «یوسف»سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، با اشاره به برگزاری دهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: فراخوان و مهلت شرکت در این جشنواره از تیرماه تا پایان شهریور‌ماه بود.

وی بیان داشت: تولید آثار ادبی فاخر در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در حوزه اندیشه‌های داستانی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف این برنامه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه دهمین دوره از جایزه ادبی یوسف در بخش‌های بزرگسال و نوجوان و یک بخش ویژه با عنوان داستان شهیدان برگزار شد، تبیین کرد: موضوع اصلی داستان ارسالی دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و در بخش ویژه داستان شهیدان نیز موضوع اصلی داستان مقطعی برجسته از زندگی یکی از شهدای گرانقدر (دفاع مقدس یا مدافعان حرم) است.

فلاحی با بیان اینکه ۹ دوره از این رویداد ادبی در استان برگزار شده، بیان داشت: در مجموع تعداد ۴۰ اثر از خراسان جنوبی به دبیرخانه دهمین دوره جشنواره ارسال شد که در مرحله استانی ۱۰ اثر به انتخاب داوران انتخاب و برگزیده شدند.

وی از راهیابی سه اثر به مرحله کشوری جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این دوره از جشنواره بهمن ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها