مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

هنرمندان انقلابی و نویسندگان متعهد روایت‌های تأثیزگذار بنویسند

سردار «مرادحاجتی» گفت: رسالت هنرمندان انقلابی و نویسندگان متعهد ما این است که از کلیشه پرهیز کنند و روایت‌هایی بنویسند که بر مخاطب تاثیر بگذارد.
کد خبر: ۴۹۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ - 11December 2021

نویسندگان متعهد روایت هایی بنویسند که بر مخاطب تاثیر بگذاردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آئین رونمایی از کتاب‌های «حوض خون» و «نعمت جان» با حضور «پیمان جهانگیری» فرماندار شهرستان اندیمشک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، خانواده معزز شهدا و جمعی از مسئولین، در بیمارستان «شهید کلانتری» اندیمشک برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این مراسم انتشار ناگفته‌های جنگ را یک حرکت ارزشمند جهادی دانست و اظهار داشت: در همین اندیمشک قهرمان که دروازه ورود رزمندگان به سرزمین حماسی مبارزه بود، اتفاقات زیادی رخ داده است که هنوز بازگو نشده‌اند.

وی افزود: رسالت هنرمندان انقلابی و نویسندگان متعهد ما این است که از کلیشه پرهیز کنند و روایت‌هایی بنویسند که بر مخاطب تاثیر بگذارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تا می‌توانید از مادران و همسران شهدا بنویسید، کسانی که وجودشان را راهی صحنه‌های ایثار و جهاد کردند و آه نگفتند. تا می‌توانید از پشتیبانی‌های جبهه و جنگ بنویسید و کسانی که دارایی‌شان را برای حمایت از رزمندگان فرستادند.

کتاب «حوض خون» که تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌‌العالی) بر روی آن نقش بسته، اثر «فاطمه‌سادت میرعالی» است که به خاطرات و روایت‌های ۶۴ نفر از بانوان اندیمشکی درباره رخت‌شوی خانه رزمندگان دفاع مقدس می‌پردازد.

کتاب «نعمت جان» نیز روایت‌گر زندگی امدادگر بیمارستان «شهید کلانتری» اندیمشک، به نویسندگی «سمانه نیکدل» است.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا و از بانوان فداکار رخت‌شوی‌خانه بیمارستان کلانتری دوران دفاع مقدس اندیمشک تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها