معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع):

حضور موثر در میدان، پیشرفت کشور را به‌همراه خواهد داشت

سردار «افراسیابی» گفت: ریشه اکثر مشکلاتی که در کشور وجود دارد به کم‌کاری افراد برمی‌گردد، اگر تلاش و همت خود را مضاعف کنیم و در صحنه حضور داشته باشیم مشکلات حل خواهند شد و شاهد توسعه و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی خواهیم بود.
کد خبر: ۴۹۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ - 12December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آئین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تازه تأسیس کوهسرخ امروز با حضور سردار سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع)، مسئولان محلی و جمعی از بسیجیان برگزار شد.

سردار افراسیابی در این مراسم، اظهار داشت: کوهسرخ بیش از 260 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده و این میزان شهید با جمعیت نزدیک به 30 هزار نفری این شهرستان، عدد قابل توجهی است که نشان از تلاش، تدین و در صحنه بودن مردم کوهسرخ دارد؛ حضور شش هزار و 400 رزمنده در دوران دفاع مقدس از دیار کوهسرخ در جبهه حق علیه باطل خود گواهی دیگری بر انقلابی بودن این خطه از استان دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های شهرستان کوهسرخ به خوبی استفاده شود، تصریح کرد: ریشه اکثر مشکلاتی که در کشور وجود دارد به کم‌کاری افراد بر می‌گردد، اگر تلاش و همت کنیم و در صحنه حضور داشته باشیم مشکلات حل خواهند شد و شاهد توسعه و آبادانی بیش از پیش شهر، محله و روستا خواهیم بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) افزود: شهرستان کوهسرخ از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و استقلال سپاه این شهرستان به این ظرفیت‌ها خواهد افزود.

افراسیابی با اشاره به اینکه کوهسرخ باید به جایگاه اصلی خود برسد و این قطعاً با تلاش و همت امکانپذیر است، بیان داشت: شهرستان کوهسرخ نزدیک به 17 هزار بسیجی دارد و این نشان‌دهنده این است که بیش از 50 درصد جمعیت این شهرستان بسیجی هستند که ظرفیت بسیار خوبی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه بسیج معجزه قرن و نجات دهنده مردم در دنیا است، خاطرنشان کرد: بسیج و تفکر بسیجی باعث نابودی داعش در منطقه شد.

وی با بیان اینکه تشکیل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوهسرخ از امروز آغاز می‌شود، گفت: امید است که با تشکیل فرماندهی بسیج در شهرستان تازه تأسیس کوهسرخ تحول خوبی در بخش‌های مختلف به‌ویژه محرومیت‌زدایی در این شهرستان شاهد باشیم.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «عباس صفایی» که پیش از این جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر را برعهده داشت به‌عنوان نخستین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهسرخ معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار