معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع):

خدمت به مردم در سایه وحدت محقق می‌شود

سردار «افراسیابی» با تأکید بر اینکه وحدت در بین شعیان و اهل سنت ایران اسلامی موج می‌زند، گفت: هرچه اتحاد و وحدت بین آحاد جامعه بیشتر شود خدمت بیشتر، مؤثرتر و شایسته‌تری به جامع اسلامی ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ - 21December 2021

خدمت به مردم در سایه وحدت محقق می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم معارفه اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان صالح‌آباد با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع)، امامان جمعه شیعه و اهل سنت، مسئولان محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان برگزار شد

سردار افراسیابی در این مراسم اظهار داشت: بسیج و سپاه خدمتگزار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر کجای کشور به مشکلی برخوردیم آن را به عمود خیمه نظام یعنی سپاه متصل می‌کنیم؛ لذا با راه‌اندازی ناحیه بسیج شهرستان صالح‌آباد و معرفی فرمانده آن‌ ظرفیت دیگری به شهر و منطقه برای خدمت بیشتر افزوده شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۷ شهید شهرستان صالح‌آباد از ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: آنچه به‌عنوان یک شاخص پیش‌روی ماست ایثار، شهادت، ازخودگذشتگی، ایستادگی و مردانگی ملت شریف ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور به‌ویژه این خطه مرزی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) گفت: شهرستان صالح‌آباد به دلیل برخورداری از مرز مشترک با افغانستان و ترکمنستان از موقعیت استراتژیکی برخوردار است؛ بر همین اساس مردم مؤمن، سخت‌کوش و انقلابی این شهرستان مرزی در واقع مرزبانان و مدافعان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

افراسیابی با اشاره به اینکه براساس آمار ارائه شده از سوی مسئولان، متاسفانه بیش از ۴۰ درصد مردم این منطقه تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، بیان داشت: امروز که فرصت و ظرفیت جدیدی در این شهرستان ایجاد شده قطعاً همه مسئول هستیم و نباید شب و روز بشناسیم. باید با تلاش مضاعف برای مردم نجیب شهرستان مرزی صالح‌آباد بیش از گذشته وقت بگذاریم تا ضمن رفع محرومیت از این خطه از استان، این شهرستان به جایگاه اصلی خود از هر حیث که مستحق آن هست دست پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) در ادامه گفت: وحدت و همدلی در بین مردم و علمای شیعه و اهل سنت ایران موج می‌زند که این اتحاد و همبستگی به‌خصوص در این خطه تلفیقی و مرزی موجب خشم و ناراحتی دشمنان شده است. هر چه اتحاد و وحدت کلمه داشته باشیم، می‌توانیم خدمت بیشتر، مؤثرتر و شایسته‌تری به جامع اسلامی ارائه کنیم.

افراسیابی در بخش پایانی سخنانش برخورداری شهرستان صالح‌آباد را از پیشینه تاریخی، فرهنگی، ظرفیت‌های گردشگری، ذخایر معدنی و هم مرز بودن با دو کشور افغانستان و ترکمنستان را مهم و ارزشمند دانست و بر بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در جهت بهبود وضعیت شهرستان و فراهم شدن زمینه رفاه بیشتر مردم را خواستار شد.

سردار افراسیابی در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار «روح‌الله اسحاقی» را به‌عنوان اولین فرمانده بسیج ناحیه صالح‌آباد معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها