معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع):

«وحدت» رمز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر عملیات روانی نظام سلطه است

سردار «افراسیابی» گفت: امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه با ایجاد شبهه و سیاه‌نمایی به‌دنبال آن است تا مردم را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند؛ بر همین اساس باید با اتحاد و انسجام از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود، در جهت پیشرفت کشور گام برداریم.
کد خبر: ۵۰۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ - 23February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، آیین معارفه اولین فرمانده سپاه پاسداران ناحیه زبرخان با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع)، سرهنگ پاسدار «علی نیک‌یاد» فرمانده سپاه ناحیه نیشابور، مسوولین لشکری و کشوری و جمعی از بسیجیان شهرستان امروز در حوزه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه (ع) قدمگاه برگزار شد.

سردار افراسیابی در این مراسم اظهار داشت: در شهرستانی که حدیث معروف سلسه‌الذهب از لسان پربرکت امام رضا (ع) بیان می‌شود، به طور حتم مردمی دیندار و ولایتمدار رشد و پروش می‌یابند.

وی افزود: با وجود اینکه براساس تقسیمات کشوری تنها ۲ سال از شهرستان شدن زبرخان می‌گذرد، اما بیش از ۶۰ درصد مردم این شهرستان بسیجی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه با ایجاد شبهه و سیاه‌نمایی به‌دنبال آن است تا مردم ایران اسلامی را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند؛ بر همین اساس باید با اتحاد و انسجام از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود، در جهت پیشرفت کشور گام برداریم.

استقرار حکومت دینی، افتخار انقلاب اسلامی است

سرهنگ نیک‌یاد فرمانده سپاه شهرستان نیشابور نیز در این مراسم ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) و گفت: هزار و ۴۵۸ سال از بعثت نبی‌مکرم اسلام (ص) می‌گذرد و ما با وجود داشتن رهبران دینی، فقط ۵۸ سال حکومت دینی در کشور داشته‌ایم.

وی افزود: افتخار ما این است که از این ۵۸ سال حکومت دینی، ۴۳ سال آن با پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و فقط ۱۲ سال مربوط به دوران قبل از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور با اشاره به اینکه طبق سرشماری‌های خانه‌های بهداشت زبرخان، در این شهرستان جمعیتی بالغ بر ۶۷ هزار نفر، زندگی می‌کنند، ادامه داد: پس از تبدیل زبرخان به شهرستان، ظرفیت‌های بسیار خوبی در این منطقه ایجاد شده که امیدواریم با استقرار ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دیگر ادارات، به رشد و توسعه این شهرستان کمک شایانی شود.

نیک‌یاد در ادامه به امتیازات شهرستان زبرخان اشاره کرد و ابراز داشت: حضور در موقعیت چهار راه بین‌المللی مشهد به تهران، وجود خط ریلی با عبور بیش از ۲۰۰ رم قطار، ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان، دومین شهرستان صنعتی خراسان رضوی از جمله این امتیازات است.

وی در پایان ضمن قدردانی از کارکنان سپاه ناحبه نیشابور بابت همکاری‌های خالصانه خود در شهرستان زبرخان گفت: با وجود استقرار سپاه در این شهر هرکجا که نیاز به کمک سپاه نیشابور باشد با افتخار ورود خواهیم کرد.

در پایان این مراسم سردار افراسیابی ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ نیک‌یاد فرمانده سپاه نیشابور بابت همکاری در زبرخان، سرهنگ پاسدار «ابوالفضل فتوحی» را به عنوان اولین فرمانده سپاه ناحیه زبرخان معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار