فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پاسخ دندان‌شکن نیروی هوایی به هرگونه تجاوز/ پیشرفت‌های پهپادی نهاجا چشمگیر است

امیر سرتیپ خلبان واحدی گفت: آمادگی کامل در مقابل هرگونه تجاوز با قدرت تمام و پشیمان‌کننده ایستاده و جواب دندان‌شکنی به دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم داد.
کد خبر: ۴۹۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ - 13December 2021

قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم/ جواب دندان شکنی به دشمن خواهیم دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و اساتید دانشگاه هوایی شهید ستاری و پایگاه شهید اکبری (کوشک نصرت) اظهار داشت: ما در مجموعه نیروی هوایی در راستای ارتقای توان و آمادگی‌های رزم برای پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدید هوایی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی از اصول مهم نیروی هوایی در تعامل با سایر بخش‌های لشکری و کشوری است.

امیر واحدی با اشاره به نقش دانشگاه شهید ستاری افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب نباید از نقش دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری غافل شویم؛ چرا که این دانشگاه فضایی برای تربیت افسران متعهد، متخصص و ولایتمدار است که در رسیدن به اهداف متعالی، نقش بسیار مهم و پررنگی را ایفا می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم، خاطرنشان کرد: دکترین ما دفاعی است و قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم؛ ولی با آمادگی کامل در مقابل هرگونه تجاوز با قدرت تمام و پشیمان‌کننده ایستاده و جواب دندان‌شکنی به دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با اشاره به قدرت پهپادی ارتش گفت: پهپاد‌ها فناوری پیشرفته، در دسترس، ارزان و دارای کاربرد‌های متنوعی هستند. این فناوری به یکی از مؤلفه‌های مهم جنگ‌های نامتقارن تبدیل شده و به لطف خدا به پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه پهپاد رسیده‌ایم.

در این بازدید، امیر واحدی از بخش‌های مختلف پایگاه شهید اکبری بازدید و ضمن بررسی مسائل آموزش خلبانی دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری، دستورات لازم را برای بهبود وضعیت آموزشی صادر کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار