فرماندار اسدآباد خبر داد؛

تشکیل ۴ کمیته برای استقبال از والدین شهید گمنام شناسایی شده در اسدآباد

«کتابی» از تشکیل چهار کمیته برای برگزاری مراسم استقبال و حضور والدین شهید گمنام شناسایی شده این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ - 13December 2021

تشکیل ۴ کمیته برای استقبال از والدین شهید گمنام شناسایی شده در اسدآبادبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سعید کتابی» فرماندار اسدآباد در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد اظهار داشت: کمیته امنیت،تبلیغات و اطلاع رسانی ،استقبال و تشریفات چهار کمیته تشکیل داده شده برای حضور و استقبال از والدین یکی از شهیدان گمنام شناسایی شده مدفون در گردنه اسدآباد خواهد بود.

وی با بیان اینکه قرار است موضوع شناخته شدن هویت این شهید عزیز از طریق ستاد معراج شهدا به والدین وی در تهران اطلاع داده شود، یاد آور شد: نام و مشخصات این شهید بعد از اطلاع والدین وی از موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

کتابی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم استقبال از حضور والدین عزیز این شهید با حضور مردم خواهد بود، ادامه داد: با در جریان قرار گرفتن والدین شهید از موضوع مراسم استقبال از این عزیزان در شهرستان برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه در سال ۹۱ طی مراسمی باشکوه این شهید والامقام گمنام جنگ تحمیلی به اتفاق دو شهید گمنام دیگر در چشم‌انداز گردنه شهرستان اسدآباد واقع در پارک شهید مدنی به خاک سپرده شده‌اند، افزود: با توجه به شناسایی مشخصات شهید والامقام سنگ مزار وی به زودی تغییر خواهد کرد و والدین شهید برای نخستین بار مزار فرزند شهید خود را زیارت می‌کنند.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر پای کار بودن تمامی کمیته‌ها با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط برای برگزاری هر چه باشکوه مراسم استقبال از والدین این شهید والا‌مقام تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ هزار شهید دفاع مقدس جاویدالاثر بوده که در ۸۰۰ مزار سطح کشور آرمیده‌اند و برخی از این شهیدان والا‌مقام از طریق آزمایشات دی‌ان‌ای شناسایی شده‌اند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار