برپایی همایش «نکوداشت نماز» در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) + تصاویر

همایش نکوداشت نماز در سپاه با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری در سالن همایش شهید درویش امیری تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ - 13December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قم، همایش نکوداشت نماز در سپاه با شعار «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه» با سخنرانی آیت الله «سیدرحیم توکل» عضو مجلس خبرگان رهبری در سالن همایش شهید درویش امیری تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام منتظرزاده فرمانده تیپ ۸۳، گزارشی از وضعیت برپایی نماز در تیپ ۸۳ و نیز تعداد و کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه همایش، از قبیل مقاله، کلیپ، سرود، تواشیح، فیلم کوتاه و دیگر آثار ادبی و هنری ارائه کرد.

در پایان، خادمین نماز و گروه سرود تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) به جهت تهیه و اجرای زیبای سرود در موضوع نماز و نیز عوامل تولید فیلم کوتاه «خیال موازی» تجلیل شدند.

برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع نماز با بیش از ۶۰ عنوان کتاب همراه با تخفیف با همکاری ستاد اقامه نماز استان از برنامه‌های جنبی این همایش بود.

برپایی همایش «نکوداشت نماز» در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) +تصاویربرپایی همایش «نکوداشت نماز» در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) +تصاویربرپایی همایش «نکوداشت نماز» در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) +تصاویر

برپایی همایش «نکوداشت نماز» در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) +تصاویر

برپایی همایش «نکوداشت نماز» در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) +تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار