عضو کمیسیون امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مردم باید بدانند که آرامش امروز نتیجه ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است

آصفری گفت: مردم باید بدانند که آرامشی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه ایثارگری و مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده است و توجه و فرهنگ‌سازی در این زمینه از کارویژه‌های مهم رسانه‌ها و به‌ویژه صداوسیما است.
کد خبر: ۴۹۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 18December 2021

مردم باید بدانند که آرامش امروز نتیجه ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس استمحمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در ارتباط با موضوع توجه به موضوع ایثار و شهادت در مباحث فرهنگی و آموزشی اظهار داشت: متأسفانه امروز دانشگاه‌های ما آن‌چنان که باید به دفاع‌مقدس و فرهنگ آن توجهی ندارند و نهایت توجه به آن در قالب دو واحد درسی است که آن هم چندان به آن اهمیت داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: می‌بایست در تمام سطوح آموزشی از مدرسه گرفته تا دانشگاه به فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته شود و جامعه با آن آگاه شود.

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس با اشاره به این مطلب که در تمام سطوح آموزشی باید به موضوعات فرهنگی به‌ویژه با شاخص دفاع مقدس پرداخته شود، گفت: مردم باید بدانند که آرامشی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه ایثارگری و مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده است و توجه و فرهنگ‌سازی در این زمینه از کارویژه‌های مهم رسانه‌ها و به‌ویژه صداوسیما است که می‌بایست به‌طور پیوسته و بیش از گذشته نسبت به آن فعال شود.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار