در پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شد؛

پدران شهدا، نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری

قاضی‌زاده هاشمی با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان «محمدتقی، احمد و علی افلاکیان نجف‌آبادی» از استان اصفهان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۹۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ - 19December 2021

پدران شهدا، نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «غلامحسین افلاکیان نجف‌آبادی» پدر شهیدان «محمدتقی، احمد و علی افلاکیان نجف‌آبادی» از استان اصفهان را تسلیت گفت.

 متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

وی افزود: مرحوم «حاج غلامحسین افلاکیان نجف‌آبادی» پدر شهیدان معظم «محمدتقی، احمد و علی افلاکیان نجف‌آبادی» از استان اصفهان، پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌ سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک شهدای والا مقام شما خانواده محترم درود می‌فرستم. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیارغم انگیز است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌ شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار