امیرعبداللهیان:

«عمران‌خان» از رئیسی برای سفر به پاکستان دعوت کرد

وزیر امور خارجه گفت: عمران‌خان از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی دعوت کرد تا در آینده نزدیک به اسلام‌آباد سفر کند.
کد خبر: ۴۹۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ - 19December 2021

دعوت «عمران‌خان» از رئیسی برای سفر به پاکستانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه درباره دیدار خود با عمران‌خان نخست‌وزیر پاکستان اظهار داشت: در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه بحث و گفت‌وگو کردیم و همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور در حوزه استان‌های مرزی یکی از موضوعات مورد بحث بود.

وی با بیان اینکه تأکید طرفین بر این بود که همکاری‌های دو کشور در همه زمینه‌ها توسعه پیدا کند، گفت: عمران‌خان در این دیدار تأکید ویژه بر توسعه و تحکیم روابط بین ایران و پاکستان کرد البته رئیس‌جمهور ایران هم نسبت به پیشرفت و گسترش همکاری‌های دو کشور اهتمام ویژه دارد.

امیرعبداللهیان بیان کرد: در این دیدار درباره موضوعات مختلف دوجانبه از جمله ضرورت ازسرگیری مجدد پرواز‌ها بین تهران و اسلام‌آباد صحبت شد. همچنین درباره تحولات افغانستان رایزنی کردیم و تأکید هر دو کشور، حمایت از تشکیل دولت فراگیر با مشارکت همه اقوام در افغانستان است و ما امیدواریم که افغانستان با تشکیل دولت فراگیر به سمت ثبات، امنیت و پیشرفت حرکت کند.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه عمران‌خان دوبار به تهران سفر کرده و انتظار دارد که در پاسخ به آن سفرها، مسئولان ایران هم سفر‌هایی را به پاکستان داشته باشند، گفت: عمران خان از حجت‌الاسلام رئیسی دعوت کرد تا در آینده نزدیک به اسلام‌آباد سفر کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار