نماینده مردم در مجلس:

رژیم صهیونیستی توان رویارویی با ایران را ندارد

رضازاده گفت: رژیم صهیونیستی که در مقابل موشک‌های کوتاه برد غزه تسلیم شد، چطور می‌تواند در مقابل موشک‌های نقطه زن ایرانی ایستادگی کند.
کد خبر: ۴۹۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 20December 2021

رژیم صهیونیستی توان رویارویی با ایران را ندارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یعقوب رضازاده» عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص تهدید‌های مکرر رژیم صهیونیستی در راستای حمله نظامی به مراکز هسته‌ای و استراتژیک کشورمان، اظهار داشت: طرح چنین موضوعاتی با چراغ سبز ایالات متحده آمریکا انجام می‌شود، زیرا صهیونیست‌ها خوب می‌دانند که توانایی رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در واقع اسرائیلی‌ها منطقه کوچکی مانند غزه را سال‌ها تحت شدیدترین محاصره‌ها قرار دادند، اما در مقابل مردم این سرزمین در نبرد‌های متمادی این رژیم منحوس را وادار به عقب‌نشینی کردند.

وی با اشاره به اینکه موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی امروزه بلای جان مقامات رژیم صهیونیستی شده است، ادامه داد: این مهم در حالیست که بار‌ها مقامات نظامی این رژیم اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند با توانمندی نظامی ایران مقابله کنند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروزه در دنیای سیاست بین‌المللی نیز در انزوا به سر می‌برد از این رو تلاش می‌کند با سیاست ایران هراسی خودش را به کشور‌های منطقه نزدیک کند، افزود: بر این اساس مشاهده می‌شود که مقامات رژیم صهیونیست هر چند وقت یکبار نسبت به حمله نظامی علیه ایران اظهارنظر می‌کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به‌عنوان پشتیبان اسرائیلی‌ها نیز نتوانستند در مقابل ملت‌های آزاده منطقه دوام بیاورند از این رو مشاهده می‌شود که روند خروجشان در حال شکل‌گیری است، خاطرنشان کرد: متعاقباً صهیونیست‌ها نیز به‌خوبی دریافته‌اند که خروج آمریکا از منطقه، زمینه‌ساز ضعیف شدن آن‌ها خواهد بود لذا به چنین موضع‌گیری‌هایی تلاش می‌کنند هژمونی قدرت نظامی خود را به رخ بکشند در حالی که خودشان هم به‌خوبی می‌دانند در مقابل محور مقاومت امکان هیچ واکنشی ندارند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها