نماینده ولی فقیه در مازندران:

خروجی برنامه‌های فاطمیه «بصیرت‌افزایی» و «مقاومت‌افزایی» است

«محمدی لائینی» گفت: خروجی برنامه‌های فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی، بصیرت‌افزایی، ایمان‌افزایی و مقاومت‌افزایی است و هوش دشمن شناسی و ترفندهای دشمن شناسی باید ارتقاء پیدا کند،
کد خبر: ۴۹۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ - 21December 2021

خروجی برنامه‌های فاطمیه «بصیرت‌افزایی» و «مقاومت‌افزایی» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در جلسه اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و علامه حسن‌زاده آملی و مصباح یزدی بر جمع آوری کمک‌های خیرین و تدوام رزمایش کمک مومنانه و مواسات و حمایت‌های انسان‌دوستانه تأکید کرد و اظهار داشت: تا شرایط بغرنج اقتصادی وجود دارد و شرایط کرونایی و فضای کسب و کار از کسادی و کمبودی رنج می‌برد این حرکت مردمی باید ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی مجالس و محافل چند منظوره برگزار می‌شود و در برنامه‌ریزی‌ها به ترافیک برنامه‌ها توجه بشود و زودتر زمان برگزاری برنامه‌ها را مشخص بشود تا شاهد شکوه مراسم اصلی در استان باشیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه خروجی برنامه‌ها بصیرت‌افزایی، ایمان‌افزایی و مقاومت‌افزایی است و هوش دشمن شناسی و ترفندهای دشمن شناسی باید ارتقاء پیدا کند، بیان داشت: مشکلات اقتصادی جامعه را به سمت بی‌تفاوتی می‌برد و زیبنده نیست و باید ظهور و بروز و نمود از یک ملت انقلابی حرکت‌ها و مطالبات انقلابی باشد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه باید به دولت انقلابی کمک کنیم که به مقصد برسد، خاطرنشان کرد: کرونا کنترل شد و آمار فوتی‌ها به حداقل رسید و توفیق بسیار خوبی در حوزه واکسن صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید به تقویت دولت کمک کنیم که حرکت خوب جهادی خود را به پیش ببرد، عنوان کرد: باید نیروهای مومن، معتقد جهادی میدانی کارآمد را سر کار بیاوریم.

محمدی لائینی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بخور بخورهایی از شرکت‌های بی‌هویت صورت گرفته و این اتفاقات مردم را نسبت به نظام بدبین کرده است، ادامه داد: ضربه سرمایه ملی و اعتمادی به مراتب از آسیب‌های اقتصادی بدتر است و نگران کننده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در آستانه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: برنامه‌های امسال معنادارتر است چرا که دشمن حسابی به دست و پا افتاده و ضربه‌های وارد شده، کاری بوده و احساس خطر جدی می‌کند.

محمدی لائینی بیان کرد: مذاکرات وین مذاکرات عزتمندانه بود و دیپلماسی ذلت نیست و حرکت‌های جهادی در حوزه مبارزه با کرونا و ورود به سازمان شانگهای موفقیت‌های خوبی بوده و ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: زمینه سازی برای برپایی جشن ملی مردمی دهه فجر باید صورت بگیرد و برای پایان سال هم کمک‌ به نیازمندان را داشته باشیم و اشتغال و ازدواج جوانان را باید جدی بگیریم.

محمدی لائینی با بیان اینکه تولید نباید به هیچ بهانه‌ای بخوابد، افزود: باید تولید را جدی بگیریم و در تحقق شعار سال همت داشته باشیم، گفت: دولت باید در زمینه اشتغال جوانان، تولید و مبارزه با کلان دزدها و فسادها تلاش ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها