فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

اختصاص ۴۱ هزار بسته معیشتی سازمان بسیج مستضعفین به مازندران

سردار «مسلمی» از اختصاص ۴۱ هزار بسته معیشتی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت شب یلدا و ایام فاطمیه و دهه بصیرت به استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰ - 21December 2021

اختصاص ۴۱ هزار بسته معیشتی سازمان بسیج مستضعفین به مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز در جلسه اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه هدف از تشکیل این قرارگاه را ایجاد وحدت رویه، هم‌دلی و هم‌زبانی برای انجام کار مومنانه در استان عنوان کرد و اظهار داشت: از ابتدای اسفند ۹۸ تا پایان ۹۹ در بحث کمک مومنانه در استان با استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی و بهره‌گیری از همه نهاد‌ها و ارگان‌ها محموعا ۳۲۳ میلیارد تومان کمک مومنانه در حوزه جهیزیه و بسته‌های معیشتی، البسه، پوشاک، لوازم التحریر، وسایل کمک آموزشی، کارت هدیه، قربانی و... صورت گرفته است.

وی افزود: در حوزه کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا بسته‌های معیشتی، تهیه ماسک و... مجموعا حدود ۱۱۷ میلیارد تومان کمک مومنانه صورت گرفت که حدود ۴۴۰ میلیارد تومان در سال گذشته در استان صورت گرفته است.

سردار مسلمی ادامه داد: از ابتدای ۱۴۰۰ تا ۳۰ آذر در همه عرصه‌ها حدود ۱۹۱ میلیارد تومان کمک مومنانه با ظرفیت همه نهاد‌ها و ارگان‌ها جمع آوری و توزیع شده است.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه کرونا مجموعا ۱۰ میلیارد تومان کمک مومنانه داشتیم، بیان داشت: همچنین در حوزه سلامت از ۱۶ کلینیک شهرستانی و یک بیمارستان استانی ۲۱۰ هزار خدمت رسانی به مردم صورت گرفته است و بیمارستان ولایت در هر سه پیک پذیرای بیماران کرونایی بوده است و همچنان برای کمک به مردم آمادگی داریم.

فرمانده سپاه کربلا با عنوان اینکه به مناسبت شب یلدا و ایام فاطمیه و دهه بصیرت سازمان بسیج مستضعفین حدود  ۴۱ هزار بسته معیشتی برای استان مازندران اختصاص داده است، افزود: برآورد ما این است که در دی ماه حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی را به ارزش ۵۰ میلیارد تومان با همکاری نهاد‌های حمایتی به دست نیازمندان برسانیم و این اقدام در دهه فجر و عید نیز ادامه خواهد داشت.

وی از توزیع ۸ هزار جهیزیه، شامل ۲۲ قلم به ارزش هر سری ۳۰ میلیون تومان و مجموعا ۲۴۰ میلیارد تومان در بین نیازمندان استان خبر داد و افزود: در مجموع حدود ۲۹۰ میلیارد تومان بسته معیشتی و جهیزیه نوعروسان آماده کنیم و به دست نیازمندان برسد.

سردار مسلمی ادامه داد: کمک‌های مومنانه و برگزاری یادواره‌های شهدا در استان مازندران به یک فرهنگ تبدیل شده است و این کار‌ها ارزشمند است.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: فقر در استان مازندران بسیار زیاد است و باید فرایندی طراحی شود که بتوانیم با شناسایی افراد را برای رفع مشکلات داشته باشیم و همت استانی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه جشن پایان ۵۰۰ مسکن محرومین مددجویی را در آینده نزدیک خواهیم داشت، گفت: هزار و ۱۵۰ مسکن نیز برآورد جدید ماست و حدود ۱۱۰ واحد توسط بهزیستی و بقیه توسط کمیته امداد و ۲۵۰ واحد نیز در چابهار در دست اقدام است.

سردار مسلمی اظهار داشت: نیازمندان در جامعه از مردم هستند باید توجه داشته باشیم چراکه این قشر پای کار نظام بودند و باید بیشتر به فکر افراد نیازمند در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها