مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

مسئولان برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان زنجان پای کار بیایند

حجت‌الاسلام «بیگدلی» با بیان اینکه انتظار می‌رفت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان در سطح کشور پیشتاز باشد؛ چراکه زنجان همواره در امور فرهنگی پیشتاز بوده است، گفت: انتظار می‌رود مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی زودتر پای کار بیایند.
کد خبر: ۴۹۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۴ - 24December 2021

مسئولان برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان زنجان پای کار بیایندحجت‌الاسلام «حسن بیگدلی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان این‌که افتخارات هر کشوری اگر پاس داشته نشود، مورد تهاجم قرار می‌گیرد و دشمنان و افرادی که همواره به دنبال منافع خود هستند، این افتخارات را تحریف خواهند کرد، اظهار داشت: اگر افتخاراتی که برای یک جامعه است ثبت و ضبط نشود، موجب خسران آن جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر الگوسازی صورت نگیرد، افرادی که به‌دنبال اهداف دنیوی خود هستند، مقابل فرهنگ جامعه فرهنگ‌سازی جدیدی خواهند کرد، افزود: اگر چنین شود، باید برای اصلاح فرهنگ تخریب‌شده بسیار تلاش کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دفاع مقدس در کنار هزینه‌ای که برای جامعه به دنبال داشت، یک فرهنگ غنی را در کشور به‌وجود آورد، بیان کرد: این رویداد مدیرسازی کرد و موجب ایجاد بسیج عمومی شد و انسجام‌بخشی در جامعه را به دنبال داشت و زمینه عمق‌بخشی فرهنگی را نیز فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس توانست انقلاب اسلامی را از آسیب‌های بعدی بیمه کند، ادامه داد: این برهه تاریخی پیشرفت‌های اقتصادی و خدماتی را به‌دنبال داشت و همه این‌ها برگرفته از دفاع مقدس بود.

حجت‌الاسلام «بیگدلی» با تأکید بر ضرورت حفاظت از فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اگر کم‌کاری اتفاق بیافتد، به فرهنگ و آینده خودمان لطمه وارد کرده‌ایم و در این شرایط، دشمن الگو‌های خود را معرفی می‌کند و دانش‌آموزان و دانشجویان و آموزگاران ما را به سمت این الگو‌ها هدایت می‌کند.

وی حفظ فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را یک وظیفه همگانی دانست و تأکید کرد: درست است که این موضوع به لحاظ سازمانی وظیفه و رسالت اصلی بنیاد حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است؛ اما در حقیقت، یک وظیفه فراگیر برای همه دستگاه‌هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه انتظار می‌رفت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان در سطح کشور پیشتاز باشد؛ چراکه زنجان همواره در امور فرهنگی پیشتاز بوده است، بیان کرد: انتظار می‌رود مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی زودتر پای کار بیایند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه باید دفاع مقدس را به مخاطبان خود به صورت مستند و مستدل ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: این فرهنگ برای همه جامعه مفید خواهد بود و خروجی آن را می‌توان مشاهده کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در زمینه تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، آن‌چنان که باید و شاید گام برداشته نشده است؛ ولی اکنون انتظار می‌رود همه کسانی که می‌توانند گامی بردارند، پای کار بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار