فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ناوشکن بعدی «نداجا» با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی استان هرمزگان تولید می‌شود

دریادار ایرانی گفت: ناوشکن بعدی نیروی دریایی ارتش با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کاملاً بومی استان هرمزگان تولید خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ - 22December 2021

دریادار ایرانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با «عطاءالله معروف‌خانی» مدیرعامل فولاد هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان در حوزه دریایی ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش با شرکت‌های فولادی همکاری مستمری دارد و امیدواریم بتوانیم نیاز صنایع دریایی را از استان هرمزگان هم تهیه کنیم.

وی با تأکید بر استفاده از توان داخلی گفت: ناوشکن بعدی نیروی دریایی ارتش با همت شرکت فولاد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کاملاً بومی استان هرمزگان تولید خواهد شد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان نیز در این دیدار، نیروی دریایی را تأمین‌کننده امنیت منطقه و امنیت را ضامن فعالیت تلاشگران و صنعتگران در جبهه اقتصادی دانست.

وی با بیان اینکه همکاری دوجانبه خوبی بین صنایع دریایی و صنعت فولاد کشور برقرار است اظهار داشت: فولاد هرمزگان قادر به تولید فولاد‌های با استحکام بالاست و امروز هم بخشی از گرید‌های مورد نیاز صنایع دریایی را تأمین می‌کند.

معروف‌خانی با اشاره به توان بالای متخصصان داخلی و پیشرفتی که در صنایع فولادی ایجاد شده  است، گفت: ما دارای پیشرفته‌ترین خط تولید تختال هستیم و باکیفیت‌ترین محصول فولادی را تولید می‌کنیم و می‌توانیم نیاز‌های سایر صنایع را برطرف کنیم.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر با صنایع دفاعی تصریح کرد: مشتاق هستیم تا نیاز‌های صنایع دفاعی کشور مخصوصاً صنایع نیروی دریایی را با بررسی‌های کارشناسی و استفاده از دانش داخلی، بومی‌سازی کرده و این نیاز‌ها را رفع کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار