فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

ابلاغ ساختار جدید انتظامی سرآغاز تحول در پلیس حرفه‌ای است

سردار «تقوی» گفت: ابلاغ ساختار جدید انتظامی کل کشور که با تأیید رهبر ‌معظم انقلاب اسلامی اجرایی شد فصل جدیدی در تحول و توسعه پلیس علمی و حرفه‌ای است که ان‌شاءالله شاهد تحولات گسترده‌ای در فرآیند مأموریت و وظایف پلیس خواهیم بود.
کد خبر: ۴۹۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ - 22December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در همایش روحانیون مشاور مذهبی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی سراسر کشور که در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الائمه (ع) ناجا برگزار شد اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا کارکنان انتظامی را مجاهدان فی‌سبیل‌الله برشمردند؛ این افتخار بزرگی است که برای پلیس اسلامی و پاسخگو، تکالیف خطیری را تعریف می‌کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته بزرگداشت ناجا، نیروی انتظامی را ستون امنیت برشمردند و این برگ زرین دیگری بر درخشش افتخارات بزرگ پلیس است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ابلاغ ساختار جدید انتظامی کل کشور که با تأیید رهبر ‌معظم انقلاب اسلامی اجرایی شد فصل جدیدی در تحول و توسعه پلیس علمی و حرفه‌ای است که ان‌شاءالله شاهد تحولات گسترده‌ای در فرآیند مأموریت و وظایف پلیس خواهیم بود.

این فرمانده ارشد انتظامی ضرورت توجه به قانون و رعایت حقوق اجتماعی و اخلاق‌مداری را محور کار پلیس حرفه‌ای دانست و تصریح کرد: بصیرت‌افزایی و تعالی رفتار زیرساخت هوشمندسازی است.

سردار تقوی بیان داشت: نقش روحانیون مشاور مذهبی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در اقناع‌سازی به‌منظور اجرای دقیق مأموریت‌ها در شرایط متفاوت، بی‌بدیل و تحلیل و پاسخگویی به برخی شبهات در هنگامه مأموریت‌ها و مواجهه با وقایع و اتفاقات بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان گفت: مسیر خدمت به مردم مسیر سعادت است و تلاش، مطالعه و تمرین در این راه، گام نهادن در مسیر واقعی سعادت است و روحانیون نقش محوری در این عرصه ایفا می‌کنند که امیدواریم به لطف ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در این عرصه پیشگام و موفق باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار