فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

شهادت مجاهدان امنیت نماد اخلاص و رشادت عاشقان به وصال الهی است

سردار «تقوی» در پیامی شهادت مظلومانه افسر رشید انتظامی استان فارس در برقراری نظم و امنیت را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۰۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ - 06February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پیامی عروج مظلومانه سرهنگ دوم «علی‌اکبر رنجبر» از افسران رشید فرماندهی انتظامی فارس را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برقراری نظم و امنیت و شهادت مردان برگزیده این سنگرسعادت، نماد اخلاص، ایثار و رشادت عاشقان به وصال سرچشمه الهی است و گواه بر این حقیقت راستین، کلام وحی در آیه ۱۶۹ سوره آل عمران  است که خداوند می‌فرماید: گمان مبرید شهیدان راه خدا مرده‌اند بلکه زنده به حیات ابدی شدند و در نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود.

اینک در چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، لاله ای سرخ در دشت پر طراوت اقتدار ایران مقتدر رویید و یکی از سربازان ولایت در راه پاسداری از حریم امنیت و مقابله با اراذل و اوباش عاشقانه شهد شهادت نوشید و به آسمان پر کشید. 

شهادت این فرزند برومند ایران اسلامی تبلور جوانه‌های عشق به ولایت و نظام اسلامی و جان‌نثاری برای مردم عزیز است و امروز پلیس مقتدر، افتخار دیگری در لوح زرین خدمت و ازجان‌گذشتگی را با عطرافشانی پرواز این شهید راه امنیت به اثبات رساند.

امید است با حمایت‌های دستگاه قضایی و قوه مقننه، پلیس همچون همیشه قدرتمند و با اقتدار به تکالیف و مأموریت‌های خود عمل کند و در این عرصه با تدین و معرفت، درخشش نورانی، معنوی و مکتبی داشته باشد.

 خادمان نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و اثنا از جوار مضجع شریف امام مهربانی‌ها در این قطعه از بهشت، شهادت لاله سرخ راه امنیت را به خانواده معظم شهید رنجبر، فرماندهان و همرزمان وی در فرماندهی انتظامی کل کشور و به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک و تسلیت عرض کرده؛ امیدواریم با پاسداشت مقام خانواده‌های معزز شهدا، این اسوه‌های صبر و ایثار و ایمان و مقاومت بتوانیم در امتداد مسیری که نقشه راه آن را سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی ‌برای سربازان ولایت با چراغ راه نهضت عاشورا روشن کرد به پیش برویم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار