فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

«امام علی (ع)» آغازگر اشاعه عدالت در گیتی بودند

سردار «تقوی» در پیامی ولادت باسعادت مولای متقیان امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۰۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ - 14February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) و روز پدر را به مردم شریف و کارکنان انتظامی استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت باسعادت بزرگ مرد تاریخ، مرد ایمان و عمل، تربیت‌یافته مکتب محمد مصطفی(ص) و یار‌ویاور روزهای سخت پیامبر اکرم (ص) و همچنین روز پدر را به همه کارکنان خدوم انتظامی و مردم شریف استان تبریک می‌گویم.

حضرت علی (ع) تربیت‌یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خویش دل‌های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

امام علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت در سراسر گیتی، مردانگی و معرفت و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت در سراسر عالم هستی می‌باشد، امیدوارم همه مسلمین جهان بویژه شیعیان عالم با اقتدای به مولای متقیان زمینه‌ساز عدالت و دادگستری در جهان باشند.

بدينوسيله اینجانب فرارسيدن، ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز مرد را خدمت كليه همكاران سخت كوشم و مردم شریف استان تبريك و تهنيت عرض کرده، اميدوارم در سايه توجهات خاصه حضرت وليعصر (عج) و تحت رهبری‌های خردمندانه فرماندهی معظم كل قوا حضرت آيت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) با الگو و سرمشق قراردادن زندگی آن حضرت همواره در كانون گرم خانواده موفق و مؤيد باشید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار