فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

پاسداران مسیر نبرد حق علیه باطل را هموار کردند

سردار «تقوی» در پیامی روز پاسدار را روز تجلیل از مقام والای بزرگمردانی دانست که نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده‌اند.
کد خبر: ۵۱۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ - 06March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پیامی سوم شعبان سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان سالروز ولادت فرخنده سرور و سالار شهيدان و اسوه آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، يادآور رشادت‌های آن حضرت و یاران باوفایش در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظيم که با اتکا به پيشينه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و مکتب شيعه در عصر حاضر در عرصه جهانی پویا و متعالی بماند.

روز پاسدار که مزین به نام مبارک امام سوم شیعیان است، درس ایثار و وفای به عهد را به همراه داشته و یادگار روزهای پرافتخار و لحظه‌های حساس انقلاب است.

روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای بزرگمردانی است که نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده‌اند.

در تاريخ بی‌نظير انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانست ادامه دهنده مسير حماسه سرخ حسينی در فتح قله‌های کربلایی باشد که تلاقی اين تداوم در سال‌های نخستين انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحميلی و سال‌های سازندگی پس از آن به خوبی عينيت يافته و سالروز ميلاد امام حسين (ع) به حق روز پاسدار نام گرفته است.

بی‌شک امروز عزت و سربلندی ايران اسلامی در عرصه‌های مختلف مديون تلاش‌های مخلصانه و خستگی‌ناپذير نيروهای مکتبی و مؤمن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گيری از فرهنگ ناب سرخ عاشورایی سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسين (ع) و بهره‌مندی از تجربيات سازنده جنگ تحميلی، فتح اين مسير را همچون سال‌های مقدس نبرد حق علیه باطل هموار کردند.

اينجانب ضمن تبريک سالروز ولادت فرخنده سیدالشهدا حضرت امام حسين (ع)، روز پاسدار را به همه نيروهای مکتبی و جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکارانم که همواره بر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تأمین امنیت میهن اسلامی اهتمام جدی ورزيده و شهدای والامقامی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند، تبریک و تهنیت عرض کرده و توفيق روزافزون اين عزيزان را در سايه توجهات حضرت ولی‌عصر عج‌الله تعالی فرجه الشریف و رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه ايزد متعال مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها