فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

پلیس و مدیریت شهری در ایجاد نشاط اجتماعی مکمل یکدیگر هستند

سردار «تقوی» گفت: خدمات و مدیریت مطلوب به شهروندان هدف مشترک پليس و شهرداری است؛ بر همین اساس پلیس و شهرداری در مدیریت نظم عمومی و نشاط جامعه مکمل یکدیگر هستند.
کد خبر: ۵۱۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ - 24April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نشست «سیدعبدالله ارجاعی» شهردار مشهد با سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی و کارکنان این فرماندهی امروز در مشهد برگزار شد.

سردار تقوی در این نشست اظهار داشت: خدمات و مدیریت مطلوب به شهروندان هدف مشترک پليس و شهرداری است؛ بر همین اساس پلیس و شهرداری در مدیریت نظم عمومی و نشاط جامعه مکمل یکدیگر هستند.

وی افزود: پليس امروز يك پليس علمی، موفق، ولايت‌مدار و توانمند است كه در راستای تعالی اين رويكرد، همواره آماده نقدپذيری و بهره‌گيری از ديدگاه ديگر افراد جامعه در ارتقاء كيفی مأموريت‌های خود می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات شهرداری با تأکید بر این که ایجاد بسترهای فرهنگی لازم در لایه‌های مختلف جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی، نقش بسزایی دارد، بر همکاری و تعامل بیشتر پلیس و شهرداری مشهد و انجام فعالیت‌های فرهنگی در زمینه کاهش جرم تأکید کرد.

خدمت به مردم فلسفه ذاتی پلیس و شهرداری

شهردار مشهد نیز در این نشست با اشاره به این که هیچ خدمتی در پلیس و شهرداری مشهد دستگاه وجود ندارد مگر این که مخاطب آن مستقیم و یا غیرمستقیم، مردم باشند، گفت: فرایندهای مختلف اجرایی در تمامی پلیس‌های تخصصی رو به مردم و مخاطب اصلی آن و خدمتگیر اصلی آن در این فرایندها مردم هستند.

ارجاعی با اشاره به اینکه هر دو دستگاه وظایف خطیر و مهمی بر عهده دارند، تصریح کرد: فلسفه ذاتی پلیس و شهرداری خدمت به مردم است و اگر مردم نباشند هیچ کدام از این دو دستگاه معنا پیدا نمی‌کنند و حتی نیازی به آن‌ها نیست.

این مسئول گفت: امروز مفتخریم در سطح مدیریت و کارکنان شعار 2 دستگاه خدمت بی‌منت به مردم است و هر دو دارای مأموریت‌های وسیع، گسترده، حساس و ویژه هستند و نکته کلیدی در این دو دستگاه همکاری، هماهنگی و همدلی است که وجود دارد.

وی در پایان با تشکر از زحمات شبانه روزی پلیس در تأمین امنیت مطلوب، خاطرنشان کرد: پیشنهاد و درخواست مجموعه شهرداری، ارتقاء سطح همکاری به سطح همدلی برای مدیریت یکپارچه و خدمت به مردم بین دو دستگاه در شهر بزرگ مشهد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها