فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

واقعه غدیرخم به اسلام عظمت بخشید

سردار «تقوی» با صدور پیامی به مناسبت عید سعید غدیر، واقعه غدیرخم را باعث عظمت اسلام دانست که در سایه آن امید به هدایت الهی تجسم یافت.
کد خبر: ۵۳۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰ - 18July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با صدور پیامی عید سعید غدیر را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من کنت مولاه فهذا علی مولاه

غدیر روز بیعت و روز میثاق است. علی (ع) می‌آید تا ابراهیم‌وار بت‌های زمانه را در هم شکند و مسیر نبوت را هموار سازد و امامت را متجلی سازد. به راستی که واقعه غدیرخم عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت‌خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

عید سعید غدیر روزی است که به فرمان خداوند متعال طرح ادامه حکومت الهی به دست امامی عادل چون علی (ع) توسط خاتم مرسلین محمد مصطفی (ص) پی‌ریزی گردید تا امت اسلام در پرتو انوار پرفروغ و درخشان ولایت راه را از بیراهه تمیز داده و در این مسیر در برابر هر استبداد، استثمار و بدعتی به پا خیزد.

اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن تبریک عید سعید پر خیر و برکت غدیر خم و دهه امامت و ولایت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب (ع) به مصداق خطبه شریفه «الیوم اکمل لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا» را به تمامی همکاران خدوم و خانواده‌های محترم‌شان تبریک و تهنیت عرض نموده و از کنار مضجع نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء توفیقات روزافزون شما را در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق بخشیدن به آرمان‌های متعالی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها