فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

سنگربانی هوشمند در جنگ شناختی، راهنمای جهاد است

سردار «تقوی» گفت: دفاع مقدس همچنان جاری است و مردم مسلمان و ولایی ایران وظیفه و تکلیفی خطیر بر عهده دارند چراکه سنگربانی هوشمند در جنگ شناختی، راهنمای مسیر مقدس حرکت و جهادشان است.
کد خبر: ۵۴۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ - 25September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تجلیل از اسوه‌های ایثار، پاسداری از حریم ولایت را ستون بنای استوار امنیت دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هشت سال حضور جانانه برای دفاع از این آب و خاک و پاسداری از حریم ولایت و امنیت نعمت بزرگی برای ملت ایران است چراکه روحیه شهامت و شجاعت ملت از جان گذشته ایران را به رخ جهانیان کشید و شریعت ناب محمدی را با هدایت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و در امتداد نهضت عاشورا در عصر آشوب و فتنه و سلطه‌گری، عزت و نشانی دوباره بخشید.

بی‌تردید اقتدار و سربلندی ایران اسلامی حاصل خون پاک و مطهر جان برکفان بزرگمردی است که در دفاع مقدس، سنگردار مرزداری کشور و دیده‌بانی نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی کرد.

این جهاد مقدس پس از هشت سال دفاع در جبهه‌های حق علیه باطل، در خط مقدم دیگری تبلور یافت و درس استقامت و پایمردی و مقاومت را با قطره‌قطره خون شهدای عزیز و عزم و اراده راستین جانبازان و آزادگان، بنایی استوار ساخت که با دست‌های پرچم‌دار ولایت، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و نثار خون شهدای مظلوم فراجا، جانی دوباره یافت.

در این مسیر پر فراز و نشیب، فتنه‌جویان و سلطنت‌طلبان و فریب‌خوردگان تبلیغات پر زرق و برق دشمنان استعمارگر، زیرسایه شوم وعده‌های پوشالی و دروغین ایستاده‌اند و با گزینه‌های پی‌درپی تهدید، تحریم‌های ظالمانه و نقشه‌های معاندان به اشکال مختلف می‌خواهند ناامنی و هرج و مرج به وجود آورند.

مجاهدان فی سبیل الله در پلیس خدمتگزار و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی و همه دلسوزان نظام با بصیرت و معرفت، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و مشق مقاومت را با فریاد لبیک یا خامنه‌ای مرور می‌کنند.

امروز، دفاع مقدس همچنان جاری است و مردم مسلمان و ولایی ایران وظیفه و تکلیفی خطیر بر عهده دارند چراکه سنگربانی هوشمند در جنگ شناختی، راهنمای مسیر مقدس حرکت و جهادشان است.

روزهای بزرگداشت دفاع مقدس را با یاد و خاطره همه شهدا و رزمندگان جبهه اسلام گرامی می‌داریم و از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم ما را از سربازان ولایت و زمینه‌سازان ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) قرار دهد. ان‌شاالله.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها