فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

فراجا در پاسداری از حریم ولایت تا پای جان ایستاده است

سردار «تقوی» گفت: در حوادث اخیر سربازان ولایت و خادمان مردم در انتظامی جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند در مسیر مقدس پاسداری از حریم ولایت و امنیت تا پای جان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۴۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ - 04October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز در نشست شورای عمومی فرماندهان انتظامی استان که در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ظلم به سازمان انتظامی کشور، بسیج و به ملت ایران در حوادث اخیر و اینکه ملت ایران در این حادثه نیز همچون حوادث دیگر کاملا قوی ظاهر شد و در آینده هم به همین صورت خواهد بود این تأکیدات و اعلام رضایت از کارکنان انتظامی سند افتخار مأموریت‌ ماست که به ما انگیزه و قوت می‌دهد تا تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: در حوادث اخیر سربازان ولایت و خادمان مردم در انتظامی جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند در مسیر مقدس پاسداری از حریم ولایت و امنیت تا پای جان ایستاده‌اند و مأمور جان بر کف انتظامی که در مقابله با اغتشاشگران در مشهد مورد حمله مورد قرار گرفت و دچار ۲۵ درصد سوختگی شد در حالی که مراقبت‌های درمانی را می‌گذراند آرزوی بهبودی برای بازگشتن به میدان‌داری خدمت برای مردم را بر زبان می‌آورد و این آرزویی است که تمامی کارکنان مصدوم انتظامی به زبان می‌آوردند و مایه افتخار و عزت پلیس خدمتگزار است.

سردار تقوی گفت: نشست تخصصی نیز با فرماندهان پیشکسوت انتظامی در استان خراسان رضوی برگزار شد و نتایج بسیار ارزشمندی را در پی داشت و فرماندهان باید به بهره‌گیری از تجارب ارزشمند و کارآمد این سرمایه‌های گرانبهای انتظامی توجه لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی، نیروی انسانی و دفتر تحقیقات کاربردی تکلیف خطیری دارند تا در کنار انجام وظایف خود، خاطرات ارزشمند حماسه و جهاد خدمت در کسوت پلیس که تداعی حماسه دفاع مقدس است را ثبت کنند.

وی در این نشست ضمن خدا قوت به خادمان نظم و امنیت در پلیس رضوی که برای خدمت به مردم در مشهد و خراسان رضوی حماسه آفریدند از خدمات و زحمات این جان‌برکفان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار