فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی:

مردم در حفظ و تقویت امنیت پایدار نقش موثری دارند

سردار «تقوی» گفت: مردم استان خراسان رضوی می‌توانند در کنار پلیس، امنیت پایدار را در منطقه بیش از گذشته ارتقا دهند و برای حفظ و تقویت آن نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
کد خبر: ۵۴۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 20September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در سامانه ۱۹۷ اظهار داشت: مردم استان خراسان رضوی می‌توانند در کنار پلیس، امنیت پایدار را در منطقه بیش از گذشته ارتقا دهند و برای حفظ و تقویت آن نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی افزود: برای ایجاد ارتباطی قوی بین مردم و نیروی انتظامی مرکز نظارت همگانی پلیس خراسان رضوی در کنار مردم قرار گرفته و هم استانی‌ها از هر نقطه از استان می‌توانند طی برقراری ارتباط با این مرکز همکاری‌های قابل قبولی با پلیس داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به این که فرماندهان فراجا در همه سطوح و هر ۲ هفته يك بار در اين دفاتر حاضر و پاسخگوی مشكلات و سوالات مرتبط انتظامی و امنيتی مردم هستند، گفت: دفاتر نظارت همگانی تلفن ۱۹۷ به‌عنوان پل ارتباطی مردم با مسئولان فراجا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و دريافت انتقاد، پيشنهاد، شكايت و تقدير از عملكرد پليس هستند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با حضور در سامانه ۱۹۷، مشکلات حوزه انتظامی ۶۳ نفر از شهروندان را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

مردم در حفظ و تقویت امنیت پایدار نقش موثری دارند

مردم در حفظ و تقویت امنیت پایدار نقش موثری دارند

مردم در حفظ و تقویت امنیت پایدار نقش موثری دارند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها