فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

پیام شهدا خدمت بی‌منت به مردم است

سردار «تقوی» گفت: پیام شهدا تبعیت از ولایت، خدمت بی‌منت به مردم و صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و سرمشق درک این پیام، بصیریت و معرفتی است که با عزم راسخ در پاسداشت خون مطهر شهدا حاصل می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 06October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته فراجا سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در منزل شهید «مرتضی خادم‌الخمسه» ضمن دیدار با مادر این شهید والامقام از این اسوه صبر و استقامت تجلیل کرد.

سردار تقوی در این ديدار اظهار داشت: نظم، اقتدار، عزت و عظمت نظام اسلامی به برکت خون شهدایی است که عاشقانه گام در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی گذاشته‌اند و دعای خیر خانواده‌های معظم این شهیدان امروز بدرقه راه فرزندان‌شان در امتداد مسیر شهداست.

پیام شهدا خدمت بی‌منت به مردم است

وی افزود: پیام شهدا تبعیت از ولایت، خدمت بی‌منت به مردم و صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و سرمشق درک این پیام، بصیریت و معرفتی است که با عزم راسخ در پاسداشت خون مطهر شهدا حاصل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دشمنان در فتنه‌گری‌های خود به دنبال آن بوده‌اند تا به ماهیت انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند اما به برکت خون شهدا این ره‌یافتگان به خوان رحمت الهی و صبر خانواده شهیدان و همچنین تلاش و مجاهدت تمامی جهادگران سنگر عشق به ولایت و از همه مهم‌تر حضور مردم قدرشناس که همیشه حامی و همگام با پلیس بوده‌اند نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و این مسیر نیز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار