فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

راهبرد نظام سلطه کاهش اقتدار فراجاست

سردار «تقوی» گفت: دشمن نوک پیکان هجمه خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فراجا قرار داده و به دنبال تخریب اقتدار انتظامی است.
کد خبر: ۵۴۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ - 10October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی که به مناسبت هفته فراجا در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس حضور پیدا کرد، ضمن تبریک اعیاد پیش رو، اظهارداشت: هدف فرماندهی انتظامی و شهرداری در عرصه خدمت به مردم مشترک بوده و به دنبال آرامش عمومی هستیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تبعاتی که این ویروس منحوس در سطح جامعه داشت، گفت: پس از شیوع کرونا مردم را به استفاده از حمل‌ونقل شخصی دعوت کردیم چراکه دغدغه سلامتی آن‌ها را داشتیم؛ حتی در برخی مواقع مجبور شدیم خدمت‌رسانی حمل‌ونقل عمومی را متوقف کنیم و محدودیت‌هایی را اعمال نماییم.

تقوی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از تجمع افراد در مراکز نگهداری معتادان متجاهر، روند ساماندهی این افراد با تعلل صورت گرفت، تصریح کرد: از مدیریت شهری مشهد مقدس تقاضا داریم در این کار انسان‌دوستانه، رویکرد حمایتی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با تأکيد بر اینکه برای تأمين مناسبت‌های مختلف تلاش کردیم، ادامه داد: دشمن هجمه وسیعی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع کرده، با تمام توان پای کار آمده و از همه ظرفیت‌های خود استفاده کرده است؛ معاندان، مخالفان، منافقین و سلطنت‌طلبان همه منسجم شده‌اند تا اتفاقاتی را در داخل کشور رقم بزنند.

وی تصریح کرد: در فضای رسانه‌ای تصور فتح ایران اسلامی را می‌کردند ولی در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد؛ بر این موج نیز تعدادی جوان و نوجوان که تکلیفی برای مسائل سیاسی نداشتند، سوار شدند.

سردار تقوی با تأکید بر اینکه به عنوان سربازان ولایت، در مسیر تأمین امنیت مردم هستیم، ابراز داشت: در اتفاقات اخیر، هرچه آسیب بوده، متوجه نیروهای انتظامی شده و خوشبختانه مردم کمترین آسیب را دیده‌اند؛ از این حوادث کوچک متأسف و متأثر هستیم و امیدواریم همین اندک‌ها هم نباشد.

این فرمانده ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه طی یک سال گذشته در موضوعات مختلفی با مدیریت شهری، بحث و تبادل نظر داشته‌ایم، گفت: یکی از آن‌ها ورودی شهر مشهد مقدس در محور جنوبی بود؛ تصمیم جدی برای حذف عوارضی اتخاذ شد که تسهیل تردد عموم زائران و مجاوران، به ویژه در ایام پایانی ماه صفر را به ارمغان آورد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ده‌ها پروژه تاکنون به صورت مشترک مرور شده و در دستورکار قرار گرفته است؛ از حمایت‌های شورای شهر در خصوص مسائل امنیتی، ترافیکی و انتظامی مشهد مقدس کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم در ادامه مسیر نیز یاری‌رسان ما باشند.

سردار تقوی تصریح کرد: دشمن نوک پیکان هجمه خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراجا قرار داده و به دنبال تخریب اقتدار انتظامی است؛ امیدواریم در سایه این حمایت‌ها بتوانیم عکس این سیاست دشمن را رقم بزنیم و تلاش کنیم فراجا در ادامه مأموریت‌ خود بیش از گذشته توفیق داشته باشد.

وی از مدیریت شهری مشهد مقدس خواست تا در مسیر تبیین مظلومیت فراجا و شهدای آن، از حیث فرهنگی گام بردارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: یکی از نکات حائز اهمیت از باب امنیت و تسهیل ترافیکی، توسعه شهر الکترونیک است که باید مورد توجه جدی مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار